همکاری متل و اوپن اِیآی برای آوردن هوش مصنوعی مولد به دنیای اسباببازیها

همکاری متل و اوپن اِیآی برای آوردن هوش مصنوعی مولد به دنیای اسباببازیها
متل که در سال ۲۰۲۳ با فیلم موفق «باربی» توجه مخاطبان بزرگسال را جلب کرد، هماکنون روی پروژههای فیلمسازی براساس برندهای دیگری مانند هات ویلز، پولی پاکت، بارنی، اونو و استادان جهان کار میکند و مجموعهای از محتواهای انیمیشنی و زنده برای تلویزیون تولید میکند. همچنین این شرکت در حال ورود به عرصه بازیهای دیجیتال است و انتظار دارد اولین بازی خود را در سال ۲۰۲۶ منتشر کند.
جزئیات دقیق این قرارداد هنوز منتشر نشده، اما دو شرکت اعلام کردهاند که اولین محصول مبتنی بر هوش مصنوعی خود را تا پایان سال جاری معرفی خواهند کرد. هدف از این همکاری، افزایش تعامل طرفداران با محصولات متل به شکلی ایمن، هوشمندانه و مسئولانه است.
همچنین کارکنان متل به ابزارهای اوپن اِیآی مانند ChatGPT Enterprise دسترسی خواهند داشت تا فرایند توسعه محصول و ایدهپردازی خلاقانه را بهبود بخشند.
جاش سیلورمن در بیانیهای گفت: «هر یک از محصولات و تجربیات ما طراحی شدهاند تا طرفداران را الهام بخشند، مخاطبان را سرگرم کنند و زندگیها را از طریق بازی غنی سازند. هوش مصنوعی قدرت گسترش این ماموریت و افزایش نفوذ برندهای ما به روشهای نوآورانه و هیجانانگیز را دارد. همکاری ما با اوپن اِیآی به ما امکان میدهد از فناوریهای نوین بهرهبرداری کنیم تا رهبری خود در نوآوری را تثبیت کرده و اشکال جدیدی از بازی را بازآفرینی کنیم.»
چه این همکاری منجر به ساخت باربی مجهز به چتجیپیتی شود یا فقط به تسریع نگارش فیلمنامهها کمک کند، برندهای قدیمی متل با این همکاری وارد نسل جدیدی از نوآوری خواهند شد.
مجله خبری mydtc