سرور مجازی
فضای مجازی

شاخص بورس به رشد 835 واحدی بسنده کرد

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 6میلیارد و 932میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 5هزار و 485میلیارد تومان در بیش از 697هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 835واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 282هزار و 22واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه‌گذاری غدیر و گروه مپنا شد و در مقابل شرکت‌های سرمایه‌گذاری فولاد مبارکه اصفهان، فولاد خوزستان و پالایش نفت تهرن با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

ذوب آهن اصفهان عضو بورس کالای ایران شد

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2 میلیارد و 268میلیون ورقه به‌ارزش 6هزار و 421میلیارد تومان در 370هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 26واحد رشد کرد و در ارتفاع 18هزار و 367واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی صنعت یمینو، پتروشیمی مارون و پالایش نفت شیراز شد و در مقابل شرکت‌های ذوب آهن اصفهان، پترشیمی تندگویان و فولاد هرمزگان جنوب بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا