ترفند متا برای جذب تولیدکنندگان محتوای تیکتاک به فیسبوک و اینستاگرام
ترفند متا برای جذب تولیدکنندگان محتوای تیکتاک به فیسبوک و اینستاگرام
به گزارش دیتاسنتر من و به نقل از انگجت، این برنامه به محتواسازان جدیدی که در ایالاتمتحده ساکن هستند و در اپهای اجتماعی دیگر فعالیت دارند، تا سقف ۵۰۰۰ دلار پاداش ارائه میدهد. شرکتکنندگان باید یک حساب حرفهای در اینستاگرام و یک صفحه در فیسبوک ایجاد کنند و در هر دوره ۳۰ روزه، حداقل ۲۰ ریلز در فیسبوک و ۱۰ ریلز در اینستاگرام منتشر نمایند. همچنین، آنها باید در هر دوره ۳۰ روزه، در حداقل ۱۰ روز مختلف محتوا منتشر کنند.
این برنامه در زمانی معرفی شده است که تیکتاک با چالشهای قانونی مواجه است و متا سعی دارد از این فرصت برای جذب سازندگان محتوای تیکتاک به پلتفرمهای خود استفاده کند.
گزارشها حاکی از آن است که متا با برخی از محتواسازان برجسته تیکتاک قراردادهایی با مبالغ تا ۵۰۰۰۰ دلار در ماه منعقد کرده است تا محتوای خود را ابتدا در Reels منتشر کنند. سخنگوی متا از اظهار نظر در مورد جزئیات این قراردادها خودداری کرده، اما اعلام کرده است که این شرکت سرمایهگذاری خود را در قراردادهای محتوایی گسترش داده است تا از تعداد بیشتری از تولیدکنندگان محتوا حمایت کند.
مجله خبری mydtc