تلاش آمازون برای استفاده از عینکهای واقعیت افزوده توسط رانندگان تحویل کالا
تلاش آمازون برای استفاده از عینکهای واقعیت افزوده توسط رانندگان تحویل کالا
به گزارش دیتاسنتر من و به نقل از انگجت، منابع آگاه به رویترز گفتهاند که این عینکها، که با کد داخلی “آملیا” شناخته میشوند، به منظور افزایش کارایی رانندگان طراحی شدهاند و قرار است زمان تحویل هر بسته را به حداقل برسانند. این محصول جدید در واقع نسخه ارتقایافتهای از عینکهای هوشمند فعلی Echo Frames است که آمازون پیش از این تولید کرده بود.
این عینکها دارای نمایشگری هستند که به رانندگان برای مسیریابی در داخل و خارج از ساختمانها کمک میکند. همچنین، گفته شده که این عینکها میتوانند به رانندگان دستورالعملهای ناوبری «نوبت به نوبت» در حین رانندگی ارائه دهند. این قابلیتها باعث میشود که رانندگان دیگر نیازی به حمل دستگاههای GPS دستی نداشته باشند و در نتیجه بتوانند تعداد بیشتری بسته را با خود حمل کنند.
آمازون، در عین اظهارنظر در مورد وجود چنین عینکهایی، اعلام کرده که «به صورت مداوم در حال نوآوری برای ایجاد تجربهای امنتر و بهتر برای رانندگان» است. اگرچه عینکهای Echo Frames آمازون فروش چندان موفقی نداشته و تنها ۱۰۰۰۰ واحد از نسخه سوم این عینکها به فروش رفته، اما آمازون همچنان به دنبال یافتن راههایی نوین برای ارتقای رضایتمندی و بهرهوری در تحویل کالا است.
مجله خبری mydtc