سرور مجازی
رمز ارز

تزریق پول‌های تازه به بازار؛ صندوق‌های رمزارزی ۱٫۳۵ میلیارد دلار جذب کردند!

تزریق پول‌های تازه به بازار؛ صندوق‌های رمزارزی ۱٫۳۵ میلیارد دلار جذب کردند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

جریان ورودی سرمایه به صندوق‌های ارز دیجیتال در هفته‌های اخیر افزایش یافته است. طبق گزارش‌ها، در هفت روز گذشته، این صندوق‌ها مجموعاً ۱.۳۵ میلیارد دلار جذب کرده‌اند و طی ۲۱ روز اخیر، این رقم به ۳.۲ میلیارد دلار رسیده است.

به نظر می‌رسد که تغییر شرایط اقتصادی و بهبود احساسات سرمایه‌گذاران باعث صعودی شدن روند ورود سرمایه به اکثر بخش‌های بازار کریپتو شده است.

در این میان، جذب سرمایه توسط محصولات سرمایه‌گذاری بیت‌کوین (BTC) طی هفته گذشته ۱.۲۷ میلیارد دلار بوده، در حالی که ۱.۹ میلیون دلار از این محصولات خارج شده است.

Ramzarz ۲۵۰ نات کوین رایگان
فقط با تکمیل ثبت نام در ارزپلاس، ۲۵۰ نات کوین رایگان جایزه بگیر!


شروع

از نظر جغرافیایی نیز، ایالات متحده پیشتاز است و ۱.۳ میلیارد دلار سرمایه توسط صندوق‌های سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال در این کشور جذب شده است.

افزایش ورود سرمایه به صندوق‌های سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال تنها به بیت‌کوین محدود نشده و بخش آلت‌کوین‌ها نیز تحت تأثیر قرار گرفته است.

به‌ویژه، با نزدیک شدن به آغاز به کار صندوق‌های ETF اسپات اتریوم، حجم ورودی به محصولات سرمایه‌گذاری این ارز دیجیتال طی هفت روز گذشته به ۴۵.۳ میلیون دلار و در ماه گذشته به ۱۲۸ میلیون دلار رسیده است.

در همین حال، سرمایه ورودی به صندوق‌های سرمایه‌گذاری سولانا و ریپل نیز به ترتیب ۹.۶ میلیون و ۰.۵ میلیون دلار بوده است.

به‌طور کلی، مجموع دارایی‌های تحت مدیریت صندوق‌های سرمایه‌گذاری رمزارزی به ۹۷.۶ میلیارد دلار افزایش یافته که نشان‌دهنده خوش‌بینی بالای سرمایه‌گذاران است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا