سرور مجازی
رمز ارز

بیت‌کوین در اوج توجه؛ شرکت‌ها و باشگاه‌ها با خریدهای میلیونی خبرساز شدند!

بیت‌کوین در اوج توجه؛ شرکت‌ها و باشگاه‌ها با خریدهای میلیونی خبرساز شدند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت سرمایه‌گذاری ژاپنی متاپلنت (Metaplanet) در جدیدترین اقدام و در راستای تکمیل طرح خرید ۱ میلیارد ینی خود که در ماه ژوئن معرفی کرده بود، ۲۰.۳۸ بیت‌کوین دیگر به ارزش تقریبی ۱.۲ میلیون دلار (۲۰۰ میلیون ین) خریداری کرده است.

در تاریخ ۲۴ ژوئن، این شرکت اعلام کرده بود که برای تأمین بودجه خرید بیت‌کوین، ۱ میلیارد ین (حدود ۶.۲۶ میلیون دلار) اوراق قرضه منتشر خواهد کرد.

پس از چندین مرحله، این شرکت سرانجام در تاریخ ۲۲ جولای، برنامه خرید ۶.۲۶ میلیون دلار بیت‌کوین خود را تکمیل کرد. در پی این خرید جدید، کل ذخایر بیت‌کوین این شرکت به ۲۴۵.۹۹ بیت‌کوین، معادل ۱۶.۵ میلیون دلار، افزایش یافته است.

Ramzarz ۲۵۰ نات کوین رایگان
فقط با تکمیل ثبت نام در ارزپلاس، ۲۵۰ نات کوین رایگان جایزه بگیر!


شروع

خرید اخیر همچنین تأثیر مثبتی بر ارزش سهام این شرکت داشته است. قیمت سهام متاپلنت پس از اعلام این خرید، با ۱۹.۳۱ درصد افزایش به ۱۷۳ ین (۱.۱۰ دلار) رسید.

در همین حال، سایر شرکت‌ها نیز به خرید بیت‌کوین روی آورده‌اند. برای مثال، کمپانی بازی چینی بویا اینترکتیو (Boyaa Interactive) در تاریخ ۱۶ جولای، از سرمایه‌گذاری ۱ میلیون دلاری خود در صندوق مدیریت اکوسیستم بیت‌کوین شرکت UTXO خبر داد.

باشگاه فوتبال انگلستانی رئال بدفورد (RBFC)، که توسط برادران وینکلواس (Winklevoss) حمایت می‌شود، نیز اخیراً اقدام به خرید بیت‌کوین کرده است.

پیتر مک‌کورمک، بنیانگذار این باشگاه، اعلام کرده که این باشگاه ۴.۵ میلیون دلار بیت‌کوین خریداری کرده و در نتیجه، مجموع دارایی‌های آن به ۸۲.۷ بیت‌کوین به ارزش ۵.۳۷ میلیون دلار رسیده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا