سرور مجازی
رمز ارز

تلاطم شدید میم‌کوین‌ها در پی کناره‌گیری بایدن! توکن‌های برنده و بازنده کدامند؟

تلاطم شدید میم‌کوین‌ها در پی کناره‌گیری بایدن! توکن‌های برنده و بازنده کدامند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پس از کناره‌گیری رسمی جو بایدن از رقابت‌های ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۴، قیمت میم‌کوین‌های مرتبط با وی، همسرش جیل و پسرش هانتر بیش از ۶۰ درصد کاهش یافته است.

بر اساس داده‌های بازار، قیمت توکن جئو بودن (BODEN) در کمتر از دو ساعت ۶۲ درصد سقوط کرد، در حالی که قیمت توکن کامالا هریس (KAMA) که در حال حاضر به عنوان جانشین احتمالی بایدن مطرح شده، رکورد تاریخی جدیدی را ثبت کرد.

طبق داده‌های کوین‌گکو (CoinGecko)، ارزش بازار BODEN با کاهشی حدوداً ۱۰ میلیارد دلاری به ۱۶.۲ میلیارد دلار رسیده است.

Ramzarz ۲۵۰ نات کوین رایگان
فقط با تکمیل ثبت نام در ارزپلاس، ۲۵۰ نات کوین رایگان جایزه بگیر!


شروع

همچنین، قیمت توکن جیل بودن (JILLBODEN)، با تم همسر بایدن، حدود ۹۸.۵ درصد کاهش یافته و توکن لپ‌تاپ (LAPTOP)، مرتبط با پسر بایدن، حدود ۶۲ درصد کاهش قیمت داشته است. ارزش بازار JILLBODEN و LAPTOP در حال حاضر به زیر ۱۰۰ هزار دلار رسیده است.

در همین حال، با افزایش احتمال جایگزینی کامالا هریس به جای بایدن در مبارزات انتخاباتی، قیمت توکن KAMA به رکورد جدیدی رسیده است.

قیمت این توکن در حال حاضر اندکی کاهش یافته، اما طی ۲۴ ساعت گذشته رشدی بیش از ۱۰۰ درصدی داشته و رکورد تاریخی ۰.۰۲۵۷ دلار را ثبت کرده است.

طبق پیش‌بینی‌های پلتفرم غیرمتمرکز پلی‌مارکت (Polymarket)، شانس انتخاب هریس به جای بایدن در انتخابات آینده حدود ۸۰ درصد است.

میشل اوباما، بانوی اول پیشین ایالات متحده، و گرچن ویتمر، فرماندار میشیگان نیز با شانس‌های کمتر از ۵ و ۴ درصد، به ترتیب در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

هنوز مشخص نیست که هریس تا چه اندازه از ارزهای دیجیتال حمایت خواهد کرد؛ زیرا وی تا کنون اظهارنظر رسمی درباره این موضوع نداشته است.

در این میان، بایدن دلایل انصراف خود را اعلام نکرده و تنها آن را تصمیمی به نفع حزب و کشور دانسته است. با این حال، وی قصد دارد دوره ریاست‌جمهوری فعلی خود را به پایان برساند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا