سرور مجازی
رمز ارز

ارز دیجیتال Geojam چیست؟ معرفی رمزارز جیوجم و توکن JAM

ارز دیجیتال Geojam چیست؟ معرفی رمزارز جیوجم و توکن JAM

فهرست مطالب

  • پروژه Geojam چیست؟
  • ارز دیجیتال جئوجم چگونه کار می‌کند؟
  • چه چیزی رمزارز جئوجم را منحصر‌به‌فرد می‌کند؟
  • ارز دیجیتال Geojam Token چیست؟
  • ارز دیجیتال جیوجم را از کجا بخریم و کجا ذخیره کنیم؟
  • تاریخچه قیمت ارز دیجیتال Geojam
  • پیش بینی قیمت ارز دیجیتال جم
  • خلاصه مطلب

زمان مطالعه: 7 دقیقه

اقتصاد تولیدکنندگان محتوا یا Creator Economy به سرعت در حال تغییر نحوه مدیریت امور مالی دیجیتال است و نقش کلیدی در آینده این حوزه ایفا می‌کند. در حال حاضر، بیش از ۵۰ میلیون فرد مشهور، از اینفلوئنسرها گرفته تا سلبریتی‌ها و ورزشکاران، در تلاشند تا استراتژی‌های جدیدی را برای درآمدزایی از طریق تعامل با طرفداران خود طراحی کنند. اما در این مسیر، چالش بزرگی وجود دارد: این تولیدکنندگان محتوا هنوز سیستم مناسبی برای ارتباط مستقیم با طرفداران خود ندارند و به طور غیرمستقیم تحت سلطه سازمان‌های متمرکزی هستند که از تعامل و محتوای آنها بهره‌برداری می‌کنند. پروژه جئوجم (Geojam) با هدف حل این مشکل وارد میدان شده است. این پروژه به طرفداران اجازه می‌دهد که به شکل گروهی و متحد، از آنچه به آنها باور دارند، دفاع کنند و برای آنچه دوست دارند، تبلیغ نمایند. به این ترتیب، ارز دیجیتال جیوجم دنیای جدیدی از ارتباطات و درآمدزایی را به وجود می‌آورد. با ما همراه باشید تا در ادامه این مطلب، با نحوه عملکرد پروژه و ارز دیجیتال Geojam و توکن JAM و تأثیر آن بر آینده اقتصاد دیجیتال آشنا شویم.

پروژه Geojam چیست؟

جئوجم یک پلتفرم تعامل اجتماعی مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی است که امکان ایجاد تعاملات معنادار بین طرفداران و تولیدکنندگان محتوا را فراهم می‌کند. در همین راستا، ارز دیجیتال Geojam توکن بومی خود با نماد JAM را معرفی کرده که با ترکیب وب ۳، رسانه‌های اجتماعی و امور مالی غیرمتمرکز (دیفای)، نسل جدیدی از اقتصاد تولیدکنندگان محتوا را ایجاد ‌کند.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۵۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!


شروع

پروژه ارز دیجیتال جئوجم از طریق معرفی مفهوم گروه‌ها یا Crowds، فرصتی را به تولیدکنندگان محتوا ارائه می‌دهد تا برنامه‌های کسب درآمد را توسعه دهند و در عین حال، ارتباطات قوی‌تری با جامعه مخاطبان خود برقرار کنند. بر خلاف طرفدارانی که به طور رایج برای شنیدن تولیدکنندگان محتوا گرد هم جمع می‌شوند، یک گروه‌ در شبکه جئوجم، برای شنیده شدن شکل می‌گیرد. به عبارتی، جیوجم به گروه‌ها قدرت استفاده از نفوذ و توجه جمعی‌شان را می‌دهد. این پروژه با ایجاد ارزش مشترک برای تولیدکنندگان محتوا و طرفداران آنها، این هدف را محقق می‌کند.

ارز دیجیتال جئوجم چگونه کار می‌کند؟

جئوجم با استفاده از روابط تعاملی دوطرفه، یک سیستم درآمدزایی را حول تأثیر اجتماعی بازسازی می‌کند. با انجام این کار، جئوجم به ایجاد ارزش برای تمام طرف‌های درگیر کمک می‌کند؛ یعنی برندها، تولیدکنندگان محتوا و گروه‌ها.ارز دیجیتال جئوجم

در واقع، پلتفرم جئوجم به عنوان پلی برای اتصال طرفداران و تولیدکنندگان محتوا، هنرمندان، اینفلوئنسرهای اجتماعی و ورزشکاران، عمل می‌کند. برخلاف تبلیغات سنتی که بر اساس ارزش تبلیغ است، مدل ارز دیجیتال Geojam بر روابط متقابل ایجادشده از طریق تجربیات مشترک و گروه‌ها تمرکز دارد.

از زمان راه‌اندازی در سال ۲۰۲۰، جئوجم ده‌ها هزار کاربر iOS را به شبکه خود جذب کرده است. برای این منظور، این پروژه به کاربران اجازه داده که حساب‌های اسپاتیفای (Spotify) و اپل موزیک (Apple Music) خود را به پلتفرم وصل کرده، ثبت‌نام کنند و شروع به کسب امتیازهای جم (Jam Points) نمایند. با داشتن Geojam JAM، کاربران می‌توانند در اکوسیستم جئوجم مشارکت داشته باشند.

چه چیزی رمزارز جئوجم را منحصر‌به‌فرد می‌کند؟

در حالی که دیگر پلتفرم‌های پخش موسیقی به کاربران اجازه می‌دهند آهنگ‌های مورد علاقه‌شان را با کسری از هزینه دانلود کنند، آنها حس تعلق اجتماعی را ارائه نمی‌دهند. همچنین، آنها حس هویت یا رابطه با موسیقی و هنرمند را به کاربران نمی‌دهند.

همچنین ببینید: پریون فایننس و ارز دیجیتال استار چیست؟ معرفی استیبل کوین STAR

در مقابل، ارز دیجیتال Geojam با اجازه دادن به تشکیل گروه‌ها، به پرورش جوامعی با بحث‌های پویا و همکاری‌های پرشور کمک می‌کند. این پلتفرم از امتیازهای جم برای ارزیابی تعامل کاربران استفاده می‌کند. به این صورت که کاربرانی که به طور فعال در گروه‌های خود مشارکت کنند، امتیازهای JAM بیشتری کسب خواهند کرد.

اعضای گروه‌ها می‌توانند امتیازهای جم خود را در جم شاپ (Jam Shop) برای به دست آوردن کالاهای انحصاری پلتفرم و تجربیات منحصربه‌فرد استفاده کنند. شایان ذکر است که تیم جئوجم تاکنون هنرمندانی مانند ماریا کری (Mariah Carey)، مشین گان کلی (Machine Gun Kelly)، ۲۴کی‌گلدن (24kGoldn) و نایجا هیوستون (Nyjah Huston)، را به پلتفرم خود آورده است.توکن JAM

برای کمک به گروه‌ها و تولیدکنندگان محتوا در بهره‌مندی از مزایای صنعت مالی غیرمتمرکز (دیفای)، تیم جئوجم یک ارز دیجیتال به نام JAM را راه‌اندازی کرده است. به این ترتیب و با تشویق به تعامل از طریق توکن JAM، جئوجم به همه ذی‌نفعان سود می‌رساند و نیاز به تبلیغات را از بین می‌برد.

ارز دیجیتال Geojam Token چیست؟

همان‌طور که گفته شد، جئوجم یک شبکه اجتماعی وب ۳ است که طراحی شده تا نحوه تعامل سلبریتی‌ها، طرفداران و تولیدکنندگان محتوا را با یکدیگر تغییر دهد. در این میان، ارز دیجیتال JAM با تسهیل تعاملات، تشویق به مشارکت و تقویت ویژگی‌های مختلف پلتفرم، نقشی کلیدی در این اکوسیستم دارد.

ارز دیجیتال Geojam Token که به عنوان یک توکن ERC-20 در شبکه اتریوم ساخته شده، کاربردهای متعددی در اکوسیستم جئوجم دارد؛ از جمله: انجام تراکنش‌ها، پرداخت کارمزدها، استیکینگ و پاداش‌دهی، مشارکت در حاکمیت شبکه و غیره.

عرضه کل ارز دیجیتال جم برابر با ۸ میلیارد توکن JAM در نظر گرفته شده که توزیع آن به صورت زیر است:ارز دیجیتال جیوجم

  • ۴۰ درصد برای پاداش‌دهی به جامعه،
  • ۲۰ درصد برای فروش توکن،
  • ۱۲ درصد برای تیم،
  • ۱۰ درصد برای مشاوران،
  • و ۱۸ درصد برای بازاریابی، اختصاص داده شده است.

ارز دیجیتال جیوجم را از کجا بخریم و کجا ذخیره کنیم؟

ارز دیجیتال جیوجم را می‌توان در صرافی‌های معتبر و شناخته‌شده‌ای مانند شعبه آمریکایی بایننس (Binance.US)، گیت (Gate.io)، کوکوین، جمینی (Gemini)، یونی‌سواپ و کوینکس، معامله کرد.

همچنین ببینید: ارز دیجیتال Audius چیست؟ اتصال صنعت موسیقی و بلاکچین

همچنین، همان‌طور که گفته شد، ارز دیجیتال جئوجم یک توکن ERC-20 است. بنابراین، شما می‌توانید توکن‌های JAM خود را با استفاده از کیف پول‌های دسکتاپ، موبایلی یا سخت‌افزاری که از توکن‌های مبتنی بر استاندارد ERC-20 پشتیبانی می‌کنند، مدیریت کنید؛ از جمله: تراست والت (Trust Wallet)، متامسک (MetaMask)، لجر نانو (Ledger Nano) و ترزور (Trezor).

تاریخچه قیمت ارز دیجیتال Geojam

همانند بسیاری از ارزهای دیجیتال، روند قیمت ارز دیجیتال Geojam نیز بسیار پرنوسان، اما در کل نزولی بوده است. به نظر می‌رسد همزمانی معرفی رمزارز جئوجم با زمستان سرد بازار کریپتو در سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳، نقش مهمی در کاهشی بودن روند قیمت آن داشته است.

ارز دیجیتال Geojam
نمودار قیمت ارز دیجیتال جم از ابتدا تاکنون.

بر اساس داده‌های پلتفرم کوین مارکت کپ (Coinmarketcap)، بالاترین قیمت تاریخی ارز دیجیتال جم در ۱ آوریل سال ۲۰۲۲، در محدوده ۰٫۰۵۹۵ دلار ثبت شده و پایین‌ترین قیمت تاریخی JAM نیز در ۲۷ سپتامبر سال ۲۰۲۳، در محدوده ۰٫۰۰۰۳۳ دلار به ثبت رسیده است.

در صفحه قیمت لحظه ای Geojam می‌توانید قیمت ارز دیجیتال جئوجم و نمودار قیمت توکن JAM را مشاهده کنید.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال جم

اگرچه ارزهای دیجیتال با ماهیت پرنوسان و غیرقابل پیش‌بینی خود شناخته می‌شوند، اما تحلیلگران با استفاده از داده‌های تاریخی و تحلیل تکنیکال، قیمت آنها در سال‌های آینده را پیش‌بینی می‌کنند. برای مثال، تحلیلگران پلتفرم digitalcoinprice.com، متوسط قیمت توکن JAM را در سال ۲۰۲۴، برابر با ۰٫۰۰۳۳۷ دلار و در سال ۲۰۲۵، حدود ۰٫۰۰۴۰۹ دلار پیش‌بینی کرده‌اند. تحلیلگران این پلتفرم همچنین پیش‌بینی می‌کنند که قیمت رمزارز جم در سال ۲۰۳۰، تا ۰٫۰۱۲۰ دلار اوج بگیرد.

پیش‌بینی تحلیلگران این پلتفرم برای آینده قیمت ارز دیجیتال Geojam از سال‌های ۲۰۲۴ تا ۲۰۳۳، به صورت خلاصه در زیر آورده شده است:ارز دیجیتال Geojam

خلاصه مطلب

در این مقاله، به دنیای هیجان‌انگیز پروتکل جئوجم و توکن JAM آن پرداختیم. همان‌طور که گفته شد، جئوجم، پلتفرم اجتماعی نوآورانه‌ای است که با تکیه بر فناوری هوش مصنوعی، به ایجاد ارتباطات عمیق و معنادار بین طرفداران و تولیدکنندگان محتوا می‌پردازد. هدف ارز دیجیتال Geojam بسیار ساده و در عین حال فوق‌العاده است: خلق فضایی که در آن کاربران می‌توانند به طور واقعی با دوستان، تولیدکنندگان محتوا و جوامع مورد علاقه‌شان در ارتباط باشند. این پلتفرم با ارائه تجربیات منحصربه‌فرد و بی‌نظیر، به طور جدی در حال شکل ‌دادن به آینده اقتصاد تولیدکنندگان محتوا است. با این حال، پیش از اینکه بخواهید در این پروژه جذاب سرمایه‌گذاری کنید، باید به چند نکته کلیدی توجه ویژه‌ای داشته باشید: درک عمیق از مفهوم و بازار هدف پروژه، بررسی پروژه‌های رقیب و ارزیابی ریسک‌ها و چالش‌های نظارتی.

در کل، توصیه می‌شود قبل از هر گونه سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال، تحقیقات جامع و دقیقی انجام دهید تا با اطمینان کامل به تصمیم‌گیری بپردازید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا