سرور مجازی
رمز ارز

سرمایه‌گذاران بزرگ دست از فروش کشیدند! بیت‌کوین آماده‌ جهش به ۶۹ هزار دلار؟

سرمایه‌گذاران بزرگ دست از فروش کشیدند! بیت‌کوین آماده‌ جهش به ۶۹ هزار دلار؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بیت‌کوین همچنان بالاتر از محدوده قیمتی ۶۶ هزار دلار معامله می‌شود و این موضوع باعث کاهش فشار فروش از سوی سرمایه‌گذاران بزرگ شده است.

جولیو مورنو، رئیس بخش تحقیقات شرکت کریپتوکوانت، معتقد است که سرمایه‌گذاران بزرگ بیت‌کوین، یعنی کسانی که بین هزار تا ۱۰ هزار بیت‌کوین در اختیار دارند، از فروش خسته شده‌اند و این می‌تواند نشانه‌ای مثبت برای بازار باشد.

مورنو همچنین اشاره می‌کند که سودهای تحقق‌یافته در حال حاضر نسبت به ماه‌های مارس یا می، که قیمت بیت‌کوین از ۷۱ هزار دلار فراتر رفته بود، بسیار کمتر است. قیمت بیت‌کوین در تاریخ ۱۳ مارس امسال به بالاترین سطح خود یعنی ۷۳,۶۷۹ دلار رسید.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

در حال حاضر، بیت‌کوین در محدوده قیمتی ۶۶,۷۷۵ دلار معامله می‌شود که نشان‌دهنده افزایش ۱۱.۱۸ درصدی در طول ۷ روز گذشته است. در شرایط فعلی، گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد احتمال رسیدن قیمت بیت‌کوین به ۶۹ هزار دلار مطرح است.

در این میان، میلکی‌بول کریپتو (Milkybull Crypto)، معامله‌گر، ادعا کرده که نقطه بعدی برای بیت‌کوین جهت تکمیل الگوی مگافون (megaphone) هفتگی، ۶۹ هزار دلار است. هدف این الگو نیز در محدوده قیمتی ۸۴ هزار تا ۸۸ هزار دلار قرار دارد.bitcoin-btc-large-investors-price-analyst

طبق داده‌های کوین‌گلس (CoinGlass)، رسیدن به قیمت ۶۹ هزار دلار می‌تواند باعث حذف ۲۶۱.۹ میلیون دلار پوزیشن شورت شود.

برخی از تحلیلگران با استفاده از ابزارهای تکنیکال، ادامه روند صعودی بیت‌کوین را پیش‌بینی می‌کنند. آنها پایین بودن سطوح باندهای بولینگر هفتگی و بازگشت قیمت بیت‌کوین به قیمت خرید هولدرهای کوتاه‌مدت را نشانه‌های مثبتی می‌دانند.

بیت‌کوین ماه پر تلاطمی را پشت سر گذاشته است؛ قیمت آن در ۵ جولای به ۵۳,۹۰۵ دلار سقوط کرد، با این حال، اکنون از سطح کلیدی ۶۴ هزار دلار عبور کرده و از آن به عنوان یک منطقه حمایتی قوی استفاده می‌کند.

به اعتقاد برخی از تحلیلگران، در این مدت، بیت‌کوین از دست سرمایه‌گذاران کم‌تجربه و ضعیف خارج شده و اکنون در اختیار سرمایه‌گذاران قوی‌تر قرار دارد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا