سرور مجازی
رمز ارز

شگفتی‌سازی سگ کلاهدار؛ از رشد ۵۰ درصدی تا آماده‌باش برای پرواز به ۱۰ دلار!

شگفتی‌سازی سگ کلاهدار؛ از رشد ۵۰ درصدی تا آماده‌باش برای پرواز به ۱۰ دلار!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت داگ‌ویف‌هت (WIF) در روزهای اخیر به دلیل افزایش علاقه سرمایه‌گذاران و روند صعودی بازار، رشد چشمگیری داشته است. در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت WIF با ۵ درصد افزایش به محدوده ۲.۶۶ دلار رسیده است.

ارزش بازار این توکن به ۲.۵۴ میلیارد دلار افزاییش یافته، اما حجم معاملات روزانه آن بیش از ۲۵ درصد کاهش یافته و به ۳۲۷ میلیون دلار رسیده است.

در هفته گذشته، قیمت WIF بیش از ۴۸ درصد افزایش یافته که نشان‌دهنده علاقه قوی سرمایه‌گذاران به این میم‌کوین است. چهار ماه پیش، این ارز دیجیتال به بالاترین قیمت تاریخی خود یعنی ۴.۸۵ دلار رسید، اما اکنون ۴۵ درصد کمتر از آن است.

با این حال، WIF از پایین‌ترین قیمت تاریخی خود یعنی ۰.۰۶۷۷ دلار که شش ماه پیش ثبت شد، بازگشتی قابل‌توجه داشته و ۳۸۰۱ درصد رشد کرده است.

Ramzarzخرید WIF فقط با 10 هزار تومان!
با یک کلیک WIF (سگ کلاهدار سولانا) را در ارزپلاس معامله کنید!


خرید WIF

همزمان با افزایش قیمت داگ‌ویف‌هت در هفته اخیر، سود باز قراردادهای آتی آن هم از ۲۱۸ میلیون دلار به ۳۷۱ میلیون دلار رسیده که نشان‌دهنده تعامل قوی سرمایه‌گذاران است.

در این میان، شاخص‌های تکنیکال ۴ ساعته نیز سیگنال‌های صعودی را برای WIF نشان می‌دهند. شاخص مکدی (MACD) یک واگرایی مثبت دارد و خط مکدی بالاتر از خط سیگنال قرار گرفته که به معنی یک فرصت خرید قوی است.

شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز در ۷۱.۹۶ قرار دارد که با وجود شرایط اشباع خرید، از پیش‌بینی حرکت صعودی در کوتاه‌مدت حمایت می‌کند.can-dogwifhat-price-hit-by-august-as-bullish-sentiment-peaks

همچنین، شاخص جریان پول چایکین (CMF) مثبت و در سطح ۰.۰۵ قرار دارد که نشان‌دهنده فشار خرید قابل‌توجه است. شاخص نوسانگر مهیب (AO) هم با عدد ۰.۳۷۵۵ نشان می‌دهد که حرکت کوتاه‌مدت قوی‌تر از حرکت بلندمدت است.

در این شرایط، اگر WIF بتواند مقاومت ۳ دلار را بشکند، احتمال صعود به ۴ دلار وجود دارد و ممکن است زمینه برای رسیدن به مقاومت ۱۰ دلار نیز فراهم شود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا