سرور مجازی
رمز ارز

تون‌کوین در لبه پرتگاه؛ سقوط به ۶٫۵ دلار یا جهش به بالاترین قیمت تاریخی؟

تون‌کوین در لبه پرتگاه؛ سقوط به ۶٫۵ دلار یا جهش به بالاترین قیمت تاریخی؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت تون‌کوین (TON) ماه گذشته به بالاترین رکورد تاریخی خود یعنی ۸.۲۴ دلار رسید. این ارز دیجیتال در اوایل ماه جولای تلاش کرد تا این رکورد را دوباره به دست آورد، اما موفق نشد.

تلاش‌های بعدی نیز برای بازیابی قیمت در طول ماه جولای با شکست مواجه شد و همین موضوع، خوش‌بینی را در میان سرمایه‌گذاران کاهش داده است.

به دلیل افزایش حس عدم اطمینان، قیمت تون‌کوین ممکن است در روزهای آینده حرکت افقی یا سایدوی را تجربه کند یا کمی کاهش یابد.

شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز با سقوط به زیر ۵۰ نشان می‌دهد که تون‌کوین با کاهش فشار خرید مواجه شده و احتمالاً به سمت قیمت‌های پایین حرکت خواهد کرد.

Ramzarzخرید سریع TON!
با یک کلیک تون کوین (TON) را در ارزپلاس معامله کنید!


خرید TON

از طرفی، آدرس‌های فعال تون‌کوین نیز کاهش قابل‌توجه ۴۲ درصدی داشته‌اند. این افت نشان‌دهنده کاهش مشارکت در بازار است که می‌تواند بر قیمت تون‌کوین تأثیر بگذارد.

علاوه بر این، بسیاری از سرمایه‌گذاران تون‌کوین که در حال حاضر در سود هستند، برای حفظ سود خود از معامله دست کشیده‌اند.

این رفتار محتاطانه باعث کاهش نقدینگی در بازار شده که می‌تواند نوسانات قیمت را افزایش دهد. همچنین، کاهش تعداد مشارکت‌کنندگان در معاملات نشان‌دهنده عدم اطمینان به مسیر کوتاه‌مدت قیمت TON است.

از ابتدای ماه جولای، قیمت تون‌کوین در محدوده ۷.۲۳ دلار در حال نوسان بوده و سطوح ۷.۵۳ و ۷.۰۷ دلار را به ترتیب به عنوان مقاومت و حمایت آزمایش کرده است.

این روند منجر به شکل‌گیری یک محدوده تثبیت شده که TON هنوز نتوانسته از آن عبور کند.declining-buying-pressure-telegram-coin-toncoin-ton-price

با توجه به عوامل ذکر شده، به احتمال زیاد این آلت‌کوین به حرکت افقی خود ادامه خواهد داد یا به زیر سطح ۷.۰۷ دلار سقوط خواهد کرد.

این افت می‌تواند قیمت تون‌کوین را به ۶.۵۰ دلار برساند. در طرف مقابل، خروج تون‌کوین از محدوده تثبیت می‌تواند این ارز دیجیتال را بار دیگر به بالاترین سطح تاریخی خود نزدیک کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا