سرور مجازی
رمز ارز

ریزش شدید قیمت XRP در پی لغو جلسه SEC؛ چه آینده‌ای در انتظار ریپل است؟

ریزش شدید قیمت XRP در پی لغو جلسه SEC؛ چه آینده‌ای در انتظار ریپل است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در اواسط ماه جولای، قیمت ارز دیجیتال محبوب ریپل (XRP) طی دو هفته بیش از ۵۳ درصد افزایش یافت و به اوج خود از اوایل ماه آوریل رسید. کارشناسان بازار، این افزایش قیمت ریپل را به چندین عامل نسبت می‌دهند، از جمله این که، یک سال پیش در ۱۳ جولای، دادگاه آمریکا حکم داد که XRP یک اوراق بهادار نیست و به نظر می‌رسد این موضوع تا حدی احساسات مثبت معامله‌گران را تحریک کرده است.
این گمانه‌زنی‌ها توسط اخباری مبنی بر برگزاری جلسه‌ای غیرعلنی که اخیراً در وب‌سایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به نمایش درآمد، تشدید شد. بسیاری باور داشتند که این جلسه ممکن است مربوط به توافق با ریپل باشد.
به یاد بیاورید که آخرین موضوع اختلاف بین ریپل و کمیسیون SEC، تعیین سطح جریمه‌ها برای فروش‌های ثبت‌نشده ریپل بود. در حالی که SEC بر جریمه چند میلیارد دلاری اصرار دارد، ریپل حاضر است حداکثر ۱۰ میلیون دلار بپردازد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

بنابراین، علاقمندان به کریپتو و اعضای جامعه XRP امروز منتظر نتیجه این نبرد حقوقی بودند که بر اساس اطلاعات ارائه‌شده در وب‌سایت SEC، این جلسه لغو شد. در نتیجه، این ارز دیجیتال محبوب دچار فروش سنگینی شد و قیمت آن بیش از ۸ درصد افت کرد.
در زمان نگارش این خبر، ریپل با قیمت ۰٫۵۵ دلار معامله می‌شود. داده‌های پلتفرم کوین‌گلس (CoinGlass) نیز نشان می‌دهند که در پی این نوسانات قیمتی، ۵.۶۳ میلیون دلار از موقعیت‌های معاملاتی این رمزارز لیکویید شده که از این میزان، ۳.۶۱ میلیون دلار مربوط به موقعیت‌های خرید (longs) بوده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا