سرور مجازی
رمز ارز

تعداد کیف‌پول‌های دوج کوین از ۹۰ میلیون گذشت! افزایش قیمت تا کجا ادامه می‌یابد؟

تعداد کیف‌پول‌های دوج کوین از ۹۰ میلیون گذشت! افزایش قیمت تا کجا ادامه می‌یابد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

دوج‌کوین، ارز دیجیتال محبوب با تم سگ، به یک نقطه عطف مهم دست یافته است. تعداد کل آدرس‌های کیف پولی که DOGE را نگهداری می‌کنند از مرز ۹۰ میلیون گذشته است.

این شامل آدرس‌های کیف پولی می‌شود که تا کنون توکن‌های دوج کوین را هولد کرده‌اند و و همچنان این توکن‌ها را در اختیار دارند. این افزایش قابل توجه، نشان‌دهنده علاقه و پذیرش روزافزون دوج‌کوین در میان سرمایه‌گذاران است.

برخی از تحلیلگران بر این باورند که با ثبت این رکورد جدید، دوج‌کوین می‌تواند تا پایان سال ۲۰۲۴ به قیمت ۱ دلار برسد. داده‌های پلتفرم تحلیلی اینتودبلاک (IntoTheBlock) نشان می‌دهد در حال حاضر حدود ۴.۷۶ میلیون آدرس کیف پول دوج کوین وجود دارد که در سود هستند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

در زمان نگارش این خبر، دوج کوین با بیش از ۴ درصد افزایش نسبت به روز گذشته در محدوده قیمتی ۰.۱۲۶ دلار معامله می‌شود. dogecoin-hits-major-milestone-

همچنین حجم معاملات و ارزش بازار دوج‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب با افزایش ۶۵.۸۶ درصد و ۳.۶۸ درصد همراه بوده است که بر میزان خوش‌بینی نسبت به این میم‌کوین می‌افزاید. اما با وجود این خوش‌بینی، دستیابی دوج‌کوین به قیمت ۱ دلاری تضمین‌شده نیست.

در طرف مقابل، تحلیلگران دیگری هم وجود دارند که معتقدند دوج‌کوین قبل از رسیدن به قیمت‌های بالاتر، با مقاومت‌هایی روبه‌رو خواهد شد. عبور از سطح مقاومت ۰.۱۳۵ دلار، اولین گام کلیدی برای دوج‌کوین است. در صورت شکستن این مقاومت، قیمت دوج‌کوین می‌تواند تا ۰.۲۲ دلار افزایش یابد.

برخی از تحلیلگران مانند کلوین (Kelvin) معتقدند که دوج‌کوین می‌تواند تا پایان آگوست به بالاترین قیمت تاریخی خود برسد.

قابل توجه است که دوج کوین در تاریخچه قیمتی خود، هرگز به ۱ دلار نرسیده است، اما این میم‌کوین در سال ۲۰۲۱ توانست بالاترین حد تاریخی خود یعنی۰.۷۴ دلار را ثبت کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا