سرور مجازی
رمز ارز

رکوردشکنی حجم معاملات پلتفرم پیش‌بینی رمزارزی پلی‌مارکت در آستانه انتخابات آمریکا!

رکوردشکنی حجم معاملات پلتفرم پیش‌بینی رمزارزی پلی‌مارکت در آستانه انتخابات آمریکا!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

افزایش حدس و گمان‌ها در مورد انتخابات آتی ریاست جمهوری ایالات متحده، حجم معاملات پلتفرم پیش‌بینی کریپتویی پلی‌مارکت (Polymarket) را به سقف تاریخی خود رسانده است.

طبق گزارش دون‌ آنالیتیکز (Dune Analytics)، حجم معاملات این پلتفرم در ماه جاری به ۱۱۶.۴ میلیون دلار رسیده، در حالی که کل حجم معاملات ماه ژوئن تنها ۱۱۱.۵ میلیون دلار بوده است. شایان ذکر است که درصد زیادی از این حجم معاملات به پیش‌بینی نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری ارتباط دارد.

معامله‌گران علاقه‌مند به سیاست، در مجموع ۲۶۳.۵ میلیون دلار شرط‌بندی کرده‌اند و طبق داده‌ها ترامپ با ۶۹ درصد، در رتبه اول پیش‌بینی‌ها قرار دارد. پس از وی، بایدن با ۱۹ درصد، کاملا هریس با ۶ درصد و میشل اوباما با ۲ درصد قرار گرفته‌اند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

در همین حال، گزارش شده است که پلی‌مارکت، یک تحلیلگر و متخصص آمارهای انتخاباتی به نام نیت سیلور (Nate Silver) را به عنوان مشاور استخدام کرده است.

سیلور معتقد است که هدف بازار‌های پیش‌بینی مانند پلی‌مارکت فقط کسب سود نیست و می‌تواند به مردم عادی و متخصصان در درک احساسات و مواضع جامعه کمک کند.

از دیگر اخبار مرتبط به حوزه سیاست و ارز دیجیتال می‌توان به راه‌اندازی چهارمین مجموعه ان‌ا‌ف‌تی (NFT) توسط ترامپ اشاره کرد. با این حال، در حال حاضر، هنوز جدول زمانی و جزئیات پروژه جدید ترامپ مشخص نشده است.

این حرکت نشان‌دهنده تغییر موضع و تعامل فزاینده وی با حوزه وب ۳ است. به نظر می‌رسد که ترامپ در پی موفقیت پروژه‌های ان‌اف‌تی قبلی خود، قصد دارد حضور بیشتری در این بخش داشته باشد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا