سرور مجازی
رمز ارز

رشد ۳۱ درصدی شیبا؛ آیا این رالی ادامه‌دار خواهد بود؟

رشد ۳۱ درصدی شیبا؛ آیا این رالی ادامه‌دار خواهد بود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت شیبا اینو (SHIB) پس از حمایت شدن در سطح ۰.۰۰۰۰۱۲۷۰ دلار (۵ جولای)، یک رالی چشمگیر ۳۱ درصدی را تجربه کرده است.

در زمان نگارش این خبر، قیمت شیبا با رشدی ۳.۷ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته به ۰.۰۰۰۰۱۷۵۲ دلار افزایش یافته و ارزش بازار آن به ۱۰.۳ میلیارد دلار رسیده است.

این روند صعودی از افزایش اعتماد خریداران حکایت دارد. با این حال، برای تثبیت آن در بلند‌مدت، قیمت باید بالای سقف هفتگی خود تثبیت شود.are-shiba-inu-bulls-back-what-the-latest-surge-means-for-shib-traders

داده‌های اینتو‌دبلاک (IntoTheBlock) چندین شاخص مثبت را برای گاوهای شیبا نشان می‌دهد. در حال حاضر، ۴۹ درصد از دارندگان این ارز دیجیتال در سود و حدود ۴۷ درصد در ضرر هستند.

این موقعیت نسبتاً متعادل، خطر فروش گسترده که مهم‌ترین عامل توقف صعود قیمت محسوب می‌شود را کاهش می‌دهد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

در همین حال، ۷۳ درصد از موجودی توکن‌های شیبا در اختیار نهنگ‌ها قرار دارد؛ لذا اقدامات این دسته از دارندگان تأثیر بسیار زیادی بر آینده قیمت خواهد داشت.

از طرفی، همبستگی قیمت شیبا با بیت کوین حدود ۰.۸۴ درصد گزارش شده است؛ به این معنی که در صورت رشد قیمت بیت کوین شاهد ادامه روند صعودی شیبا خواهیم بود.

داده‌های توزیع موجودی شیبا همچنین نشان می‌دهد که ۷۷ درصد از آدرس‌های این ارز دیجیتال، بیش از ۱۲ ماه از دارایی خود نگهداری کرده‌اند و هولدرهای بلند‌مدت محسوب می‌شوند. بر همین اساس، احتمال فروش دارایی در نوسانات قیمتی کاهش می‌یابد.

روند حرکت قیمت و شاخص‌های مختلف از احتمال ادامه صعود حکایت دارند. با این حال، سرمایه گذاران باید با توجه به نوسانات تاریخی و تأثیر احساسات بر بازار، محتاطانه عمل کنند. چنانچه قیمت شیبا، شتاب صعودی خود را حفظ و بر سقف هفتگی خود غلبه کند، شاهد ادامه یافتن رالی کنونی خواهیم بود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا