سرور مجازی
رمز ارز

آیا سولانا رشد ۱۰ برابری خود را تکرار خواهد کرد؟ نامزد‌های جایگزینی این توکن کدامند؟

آیا سولانا رشد ۱۰ برابری خود را تکرار خواهد کرد؟ نامزد‌های جایگزینی این توکن کدامند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

سولانا (SOL) در سال ۲۰۲۴ شروعی خیره‌کننده داشت و افزایش حدود ۱۰ برابری را نسبت به اواخر سال ۲۰۲۳ تجربه کرد. سؤالی که اکنون به وجود می‌آید این است که با توجه به این رشد چشمگیر، آیا هنوز هم می‌توان به جهش قیمتی این ارز دیجیتال امیدوار بود؟

به نظر می‌رسد سرمایه‌گذارانی که به دنبال یک بازده ۱۰ برابری دیگر هستند، به بخش میم‌کوین‌ها و گیم‌فای (GameFi) روی آورده‌اند. میم‌کوین ماگ‌ (MOG) یکی از معدود توکن‌هایی است که ارزش خود را در طول رکود اخیر بازار از دست نداده است.

در همین حال، توکن گیم‌فای رول‌بک (RBLK) علی‌رغم اینکه در مرحله پیش‌فروش قرار دارد، یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسب بازده چشمگیر محسوب می‌شود و تحلیلگران رشد ۱۰ الی ۱۰۰ برابری آن را تا پایان سال جاری پیش‌بینی می‌کنند.

اما شرایط سولانا چگونه است؟ قیمت این توکن پس از رشد تا بیش از ۲۰۰ دلار در سال جدید، اصلاح گسترده‌ای را تجربه کرد و تا ۱۵۰ دلار کاهش یافت.

Ramzarzخرید سریع MOG!
با یک کلیک ماگ کوین (MOG) را در ارزپلاس معامله کنید!


خرید MOG

با این حال عملکرد آن در نزول اخیر بازار کریپتو از بسیاری از توکن‌های دیگر مطلوب‌تر بوده است. علی‌رغم پیش‌بینی راه‌اندازی احتمالی صندوق‌ ETF اسپات این ارز دیجیتال، تحلیلگران تکرار دستاورد ابتدای سال ۲۰۲۴ را برای سولانا بعید می‌دانند.

میم‌کوین ماگ، علی‌رغم جدید بودن در حوزه کریپتو، به گزینه انتخابی بسیاری از سرمایه‌گذاران برای کسب بازده چند برابری تبدیل شده است. پروژه این توکن بر خلاف اکثر میم‌کوین‌ها، روی کالا و سرگرمی تمرکز دارد.

این فرمول تا کنون جواب داده و ارزش بازار آن بلافاصله پس از عرضه، از ۲۰۰ میلیون دلار به ۶۰۰ میلیون دلار افزایش یافته است. اما این پایان کار نیست و رشد بسیار بیشتری برای این توکن پیش‌بینی می‌شود.

رول‌بک نیز در حال حاضر در مرحله ۳ پیش‌فروش خود قرار دارد و توکن خود را با قیمت ۰.۰۱۵۴ دلار عرضه می‌کند.

تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که قیمت پیش‌فروش این توکن پتانسیل افزایش بیش از ۷۲۰ درصدی را دارد. گفتنی است که مجموع سرمایه جمع‌آوری‌شده در پیش‌فروش تا به امروز از ۱.۱ میلیون دلار فراتر رفته است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا