سرور مجازی
رمز ارز

تزریق ۳۱۰ میلیون دلار سرمایه به ETFهای بیت‌کوین! سیگنالی دیگر برای صعود بازار؟

تزریق ۳۱۰ میلیون دلار سرمایه به ETFهای بیت‌کوین! سیگنالی دیگر برای صعود بازار؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

روز گذشته، ۱۲ جولای، صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین در آمریکا شاهد بالاترین میزان ورود سرمایه در ۵ هفته گذشته بودند.

این صندوق‌ها در مجموع بیش از ۳۱۰ میلیون دلار سرمایه جدید جذب کردند که بهترین عملکرد روزانه آنها از ۵ ژوئن به شمار می‌رود.spot-bitcoin-etfs-see-highest-flow-day-in-over-5-weeks

صندوق‌های ETF بیت کوین شرکت‌های بلک‌راک (IBIT) و فیدلیتی (FBTC) به ترتیب با جذب ۱۲۰ میلیون دلار و ۱۱۵.۱ میلیون دلار، بیشترین میزان ورود سرمایه را به خود اختصاص دادند. صندوق ETF بیت‌کوین شرکت بیت‌وایز نیز با ۲۸.۴ میلیون دلار در جایگاه سوم قرار گرفت.

در این میان، صندوق تراست بیت‌کوین (GBTC) شرکت گری‌اسکیل با ۲۳ میلیون دلار ورودی، یک روز نادر را ثبت کرد. دیگر ETFهای بیت‌کوین، شامل ETFهای شرکت‌های ون‌اک و اینوسکو گلکسی هم به ترتیب ۶ میلیون دلار و ۴ میلیون دلار ورودی داشتند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

در طرف مقابل، صندوق‌های بیت‌کوین هش‌دکس، فرانکلین تمپلتون و ویزدام‌تری در این روز هیچ ورودی‌ نداشتند.

آخرین بار که شاهد چنین حجم بالایی از ورود سرمایه به صندوق‌های ETF اسپات بیت‌کوین بودیم، به ۵ ژوئن برمی‌گردد که در آن روز، مجموعا ۴۸۸.۱ میلیون دلار سرمایه وارد این صندوق‌ها شد. با احتساب ورود سرمایه روز جمعه، مجموع دارایی‌های این صندوق‌ها در طول هفته گذشته به ۱.۰۴ میلیارد دلار رسید.

از زمان عرضه این صندوق‌ها در اوایل سال میلادی جاری، یعنی حدودا ۶ ماه پیش، آنها موفق به جذب خالص ۱۵.۸ میلیارد دلار سرمایه شده‌اند. نکته قابل توجه این است که ETF بیت‌کوین شرکت گری‌اسکیل در این مدت شاهد خروج سرمایه هنگفتی به ارزش ۱۸.۶ میلیارد دلار بوده است.

در این میان، برخی از صادرکنندگان ETF اسپات بیت‌کوین، در حال آماده‌سازی برای عرضه صندوق‌های ETF اسپات اتریوم هستند که ممکن است در اوایل هفته آینده راه‌اندازی شوند.

در زمان نگارش این خبر، بیت‌کوین با ۱.۹۰ درصد افزایش نسبت به روز گذشته در محدوده قیمتی ۵۸۱۰۰ دلار معامله می‌شود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا