سرور مجازی
رمز ارز

پیش‌بینی تحلیلگران درباره آینده پِی‌پِی؛ با خرید PEIPEI چقدر می‌توان سود کرد؟

پیش‌بینی تحلیلگران درباره آینده پِی‌پِی؛ با خرید PEIPEI چقدر می‌توان سود کرد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

کانال یوتیوب و پلتفرم خبری کریپتو‌نیوز (Cryptonews) که هشت روز پیش، رشد ۶۰ درصدی قیمت میم‌کوین پِی‌پِی (PeiPei) طی هفته گذشته را پیش‌بینی کرده بود، در جدیدترین ویدیوی خود از پتانسیل رشد ۲ الی ۳ برابری قیمت این ارز دیجیتال خبر داده است.

این موضوع با توجه به بازاریابی قوی این پروژه و برنامه آن برای فهرست شدن در صرافی‌های متمرکز مختلف، ممکن به نظر می‌رسد. در روزهای اخیر، قیمت پِی‌پِی به سقف تاریخی ۰.۰۰۰۰۰۰۳۶۷ دلار رسید و به یکی از ۳۰۰ ارز دیجیتال برتر بازار تبدیل شد.

با این حال، قیمت آن اکنون کمی اصلاح شده و به ۰.۰۰۰۰۰۰۲۸۴۷ دلار رسیده است. شایان ذکر است که بازده‌ ماهانه این توکن ۷۲ درصد بوده و قیمت آن در ماه ژوئن بیش از ۵ برابر رشد کرده است.

دیگر تحلیلگران بازار، از جمله MacnBTC هم دیدگاهی بسیار صعودی نسبت به این میم‌کوین‌ دارند و رسیدن ارزش بازار آن به ۲۰۰ میلیون دلار را پیش‌بینی می‌کنند.

Ramzarzخرید سریع PEIPEI!
با یک کلیک پیپی کوین (PEIPEI) را در ارزپلاس معامله کنید!


خرید PEIPEI

قیمت پِی‌پِی از زمان راه‌اندازی خود تا کنون، علی‌رغم نوسانات اخیر، ۲۸۹۳۸.۵۳ درصد رشد داشته است. این توکن در حال حاضر در صرافی‌های معتبر گیت‌.آی‌او (Gate.io)، مکسی (MEXC)، بیت‌مارت (BitMart)، ال‌بانک (LBank)، پولونیکس و یونی‌سواپ، قابل معامله است.

پِی‌پِی در راستای برنامه‌های تبلیغاتی خود نیز با افراد شناخته‌شده‌ای، نظیر گیلبرت برنز دورینیو (Gilbert Burns Durinho)، یکی از مبارزان یو‌اف‌سی (UFC) همکاری داشته و قصد دارد در آینده با افراد و پروژه‌های مشهور بیشتری همکاری کند. این پروژه همچنین به زودی با صرافی‌هایی نظیر های‌بیت (HiBit) مشارکت خواهد کرد.

فعالیت قابل‌توجه تیم پِی‌پِی در پلتفرم X و تعامل با طرفداران نیز تأثیر بسیار زیادی در گسترش نفوذ آن داشته است. لذا، ادامه فعالیت آنها در این پلتفرم می‌تواند به عنوان کاتالیزوری برای افزایش قیمت PEIPEI عمل کند.

شایان ذکر است که تعداد دارندگان پِی‌پِی در تاریخ ۷ جولای به بیش از ۲۵ هزار آدرس رسید و همچنان پتانسیل رشد بیشتری دارد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا