سرور مجازی
رمز ارز

ورود بیش از ۶ تریلیون شیبا به کیف‌پول‌های خودحضانتی! زمان خرید SHIB فرا رسیده؟

ورود بیش از ۶ تریلیون شیبا به کیف‌پول‌های خودحضانتی! زمان خرید SHIB فرا رسیده؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

داده‌های درون زنجیره‌ای نشان می‌دهند که نهنگ‌های شیبا اینو اخیرا برداشت‌های بزرگی از صرافی‌ها انجام داده‌اند که می‌تواند نشانه‌ای مثبت برای قیمت SHIB باشد.

برای بررسی دقیق‌تر، شرکت تحلیلی سنتیمنت (Santiment) دارندگان بزرگ شیبا را به دو دسته تقسیم کرده است:

نهنگ‌های صرافی (exchange whales) و نهنگ‌های غیرصرافی (non-exchange whales). نهنگ‌های صرافی، ۱۵۰ کیف پول بزرگ مرتبط با صرافی‌های متمرکز و نهنگ‌های غیرصرافی نیز ۱۵۰ کیف پول برتر خودحضانتی هستند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

طبق گزارش‌های سنتیمنت، طی ماه گذشته، میزان دارایی نهنگ‌های صرافی به طور قابل توجهی کاهش یافته است. به طور دقیق‌تر، این نهنگ‌ها در حال حاضر نسبت به یک ماه قبل، ۵.۵۳ تریلیون توکن شیبای کمتری در اختیار دارند.

در مقابل، به نظر می رسد که نهنگ‌های غیرصرافی شیبا اینو، این توکن‌ها را جذب کرده‌اند؛ زیرا دارایی‌های آنها طی همین مدت حدود ۶.۵۷ تریلیون شیبا افزایش یافته است.

این مقدار حتی بیشتر از رقم برداشتی از ۱۵۰ کیف پول برتر صرافی‌ها است. بنابراین، این احتمال وجود دارد که نهنگ‌های غیرصرافی، از معامله‌گران خرد نیز شیبا خریداری کرده باشند.shiba-inu-whales-exchange-outflows-shib-rall

به طور کلی، سرمایه‌گذاران معمولا برای انجام معاملات کوتاه‌مدت، ارزهای دیجیتال خود را در صرافی‌ها نگهداری می‌کنند. با توجه به این موضوع، برداشت اخیر شیبا از صرافی‌ها و انتقال این دارایی‌ها به کیف پول‌های خودحضانتی، می‌تواند به معنای هولد بلندمدت شیبا باشد و در نتیجه، سیگنالی مثبت برای قیمت این توکن تلقی شود.

زمان‌بندی این جریان‌های خروجی نیز برای سرمایه‌گذاران شیبا اینو دلگرم‌کننده است؛ زیرا این حرکت در حالی رخ داده‌ که قیمت این میم‌کوین در حال کاهش بوده است.

این انباشت نشان می‌دهد که نهنگ‌ها معتقدند که قیمت‌های پایین اخیر، نقاط مناسبی برای ورود به بازار این دارایی بوده‌اند.

بر اساس داده‌های بازار، در یک ماه گذشته قیمت شیبا حدود ۲۸ درصد کاهش یافته و این میم‌کوین در حال حاضر در محدوده ۰.۰۰۰۰۱۶۳۹ دلاری معامله می‌شود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا