سرور مجازی
رمز ارز

۳۵۰ میلیون توکن آستار سوزانده شد! رالی صعودی قیمت ASTR نزدیک است؟

۳۵۰ میلیون توکن آستار سوزانده شد! رالی صعودی قیمت ASTR نزدیک است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پروژه آستار نتورک (Astar Network) با تکمیل فرایند سوزاندن ۳۵۰ میلیون توکن آستار (ASTR) که با رأی جامعه تایید شده بود، گام بزرگی در بهینه‌سازی توکنومیک خود برداشته است.

پیشنهاد سوزاندن توکن آستار، پس از بحث و بررسی‌های دقیق، به رأی‌ گذاشته شد و تایید آن با مشارکت بالای اعضای جامعه، گواهی بر علاقه آنها به بهبود آینده شبکه است.

دوره‌ رأی‌گیری یک هفته به طول انجامید که طی آن، بیش از ۶۶ میلیون توکن ASTR استفاده شد و در نهایت، پیشنهاد توکن‌سوزی به تأیید اعضا رسید.

در حال حاضر، پس از سوزاندن این تعداد توکن، ارز دیجیتال آستار با ۲.۰۲ درصد افزایش نسبت به روز گذشته در محدوده قیمتی ۰.۰۶۵۲۶ دلار معامله می‌شود و حجم معاملات روزانه آن با حدود ۱۰۰ درصد افزایش به بیش از ۵۴ میلیون دلار رسیده است.astr-soars-3-as-astar-network-completes-350m-token-burn

با ۶.۱ میلیارد توکن ASTR در گردش، ارزش بازار این ارز دیجیتال در حال حاضر بیش از ۴۰۱ میلیون دلار است.

در همین حال، مکانیسم استیکینگ در برنامه‌های غیرمتمرکز (dApp) آستار، همچنان به‌عنوان یک ویژگی کلیدی به کار خود ادامه می‌دهد و با توزیع مستقیم پاداش‌های استیکنیگ به توسعه‌دهندگان dApp و استیک‌کنندگان، از برنامه‌های غیرمتمرکز پشتیبانی می‌کند.

آستار با به‌کارگیری مدل‌های استیکینگ نوآورانه و سیستم‌های رده‌بندی، قصد دارد تا پاداش‌های عادلانه و قابل‌توجهی را به کاربران خود ارائه دهد و به رشد و تعامل مستمر آنها در شبکه کمک کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا