سرور مجازی
رمز ارز

قبل از آغاز معاملات ETFهای اتریوم، کدام‌یک از میم‌کوین‌های این شبکه را بخریم؟

قبل از آغاز معاملات ETFهای اتریوم، کدام‌یک از میم‌کوین‌های این شبکه را بخریم؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

با نزدیک شدن به زمان تایید و آغاز به کار صندوق‌ قابل معامله در بورس (ETF) اسپات اتریوم در ایالات متحده، گمانه‌زنی‌ها در مورد گرفتن سودهای کلان از خرید میم‌کوین‌های مبتنی بر بلاکچین اتریوم بالا گرفته است. برخی کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که تایید صندوق ETF اتریوم در اواسط جولای رخ دهد.

تحلیلگران بازار رمزارز معتقدند که تاثیر اخبار مربوط به راه‌اندازی احتمالی صندوق‌های ETF اسپات اتریوم، هنوز در قیمت اتریوم لحاظ نشده است. همچنین، آنها انتظار دارند که روند صعودی قیمت اتریوم شباهت‌هایی به روند صعودی بیت‌کوین بعد از تایید ETF اسپات آن داشته باشد. قیمت بیت‌کوین پس از انتشار اخبار مربوط به ETF، ابتدا کاهش یافت و سپس، به اوج تاریخی خود رسید.

در ادامه، به سه مورد از برترین میم‌کوین‌های اتریومی که می‌توان قبل از تایید احتمالی ETF اتریوم خریداری کرد، اشاره شده است.

توربو (TURBO)

اولین مورد، توربو است که لقب اولین میم‌کوین مبتنی بر هوش مصنوعی در تاریخ رمزارزها را یدک می‌کشد. این توکن بر بستر بلاکچین اتریوم ساخته شده و نکته جالب توجه این است که راه‌اندازی آن با راهنمایی ربات چت‌ جی‌پی‌تی (ChatGPT) و با بودجه‌ تنها ۶۹ دلار انجام شده است!

Ramzarzخرید سریع TURBO!
با یک کلیک توربو (TURBO) را در ارزپلاس معامله کنید!


خرید TURBO

قیمت فعلی توربو حدود ۰.۰۰۴ دلار است که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، کاهش ۷ درصدی را تجربه کرده است. ارزش کل بازار توربو در حال حاضر حدود ۲۹۴ میلیون دلار است که پتانسیل قابل توجه آن برای رشد را نشان می‌دهد. البته حجم معاملات ۲۴ ساعته توربو با کاهش ۲۸ درصدی روبرو شده که نشان‌دهنده‌ احتیاط معامله‌گران در شرایط فعلی بازار است.

پپه (PEPE)

دومین میم‌کوین منتخب، پپه است. این توکن یکی از برترین میم‌کوین‌های اتریوم است که از یک شوخی اینترنتی الهام گرفته شده است. شخصیت پپه قورباغه که این توکن از آن الهام گرفته، اثری از مت فیوری (Matt Furie) است که خالق چند میم‌کوین دیگر روی شبکه اتریوم نیز هست.

قیمت فعلی پپه تقریبا ۰.۰۰۰۰۱ دلار است که نسبت به روز گذشته ۴.۶ درصد کاهش داشته است. ارزش کل بازار پپه با کاهشی بیش از ۵۰ درصدی نسبت به بالاترین مقدار تاریخی خود، در حال حاضر حدود ۳.۶ میلیارد دلار است. با وجود کاهش قیمت، تعداد دارندگان پپه روز به روز در حال افزایش است. همچنین، حجم معاملات ۲۴ ساعته‌ این توکن نیز ۱۹ درصد افزایش داشته است.

فلوکی (Floki)

فلوکی یکی از قدیمی‌ترین میم‌کوین‌های اتریوم است که با الهام از سگ ایلان ماسک ساخته شد، اما در حال حاضر فراتر از یک میم‌کوین عمل می‌کند و به یک برند شناخته‌شده در سطح جهانی تبدیل شده است. فلوکی بیش از ۴۸۰ هزار هولدر دارد و با چندین باشگاه ورزشی، پروتکل امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) و شرکت‌های معروف بلاکچینی همکاری می‌کند.

قیمت فلوکی با ۱.۴ درصد کاهش در ۲۴ ساعت گذشته، در حال حاضر در محدوده ۰.۰۰۰۱۳۶ دلار قرار دارد. این میم‌کوین در طول فعالیت خود، سه دوره رشد قیمتی قابل‌توجه را تجربه کرده است. با این حال، الگوی قیمتی فلوکی نشان‌دهنده‌ یک سقف دوقلو است که می‌تواند باعث کاهش بیشتر قیمت تا ۰.۰۰۰۰۳۵ دلار شود. اگر سطح حمایتی فعلی حفظ شود، فلوکی ممکن است وارد یک منطقه‌ تثبیت بین ۰.۰۰۰۰۳۳ و ۰.۰۰۰۱۵ دلار شود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا