نماد سایت مجله خبری دیتاسنتر من

رشد چشمگیر اترفای در بازار نزولی امروز! علت صعودی شدن روند قیمت ETHFI چیست؟

رشد چشمگیر اترفای در بازار نزولی امروز! علت صعودی شدن روند قیمت ETHFI چیست؟

رشد چشمگیر اترفای در بازار نزولی امروز! علت صعودی شدن روند قیمت ETHFI چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بنیاد اترفای (EtherFi) در راستای پیشنهادی که توسط جامعه برای بازخرید و افزایش نقدینگی توکن ETHFI به تصویب رسیده بود، اقدام به خرید توکن‌های ETHFI به ارزش ۴۶ اتریوم کرده است. این توکن‌ها سپس به استخر معاملاتی جفت ارز weth/ETHFI منتقل شدند.

طبق این پیشنهاد، بنیاد اترفای می تواند تا ۵۰ درصد از درآمد ماهانه خود را صرف خرید ETHFI کند که خرید اولیه ۵ درصدی بر عهده خود بنیاد بوده و خریدهای بعدی با رأی‌گیری مجدد جامعه انجام خواهند شد.

همزمان با خرید این توکن‌ها، اعضای جامعه همچنین پیشنهادی را برای پیاده‌سازی قرارداد استیکینگ ETHFI روی شبکه اصلی اتریوم تایید کرده‌اند.

خرید سریع ETHFI!
با یک کلیک اتر فی (ETHFI) را در ارزپلاس معامله کنید!


خرید ETHFI

هدف از این کار، افزایش کاربرد ETHFI با پاداش‌دهی و مشارکت در حاکمیت اکوسیستم اترفای است. در واقع، دارندگان توکن‌های استیک‌شده ETHFI علاوه بر دریافت پاداش، از حق رأی نیز برخوردار خواهند شد.

این پیشنهاد با ۹۹.۵ درصد آراء موافق به تصویب رسیده که نشان‌دهنده حمایت گسترده از این طرح است. پس از راه‌اندازی این قرارداد، کاربران می‌توانند با استیک کردن توکن‌های ETHFI در شبکه اصلی اتریوم، پاداش دریافت کنند.

داده‌های موجود نشان می‌دهند که به دلیل فروش‌های گسترده در بازار ارزهای دیجیتال، قیمت ETHFI طی یک هفته گذشته ۴۰ درصد کاهش یافته بود.

با این حال، در زمان نگارش این خبر، قیمت ETHFI با بیش از ۱۶ درصد افزایش در ۲۴ ساعت گذشته در محدوده ۲.۱۸ دلار قرار دارد و ارزش بازار آن هم به بیش از ۲۵۱ میلیون دلار رسیده است.

همچنین، حجم معاملات روزانه این توکن، با ۳۰ درصد افزایش، به حدود ۱۴۳ میلیون دلار رسیده که نشان‌دهنده افزایش علاقه معامله‌گران به ETHFI است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

خروج از نسخه موبایل