نماد سایت مجله خبری دیتاسنتر من

بازی‌های NFTمحور دوباره در کانون توجه‌ها؛ از ماویا و پتانسیل رشد آن غافل نشوید!

بازی‌های NFTمحور دوباره در کانون توجه‌ها؛ از ماویا و پتانسیل رشد آن غافل نشوید!

بازی‌های NFTمحور دوباره در کانون توجه‌ها؛ از ماویا و پتانسیل رشد آن غافل نشوید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازی‌های مبتنی بر توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) پس از یک دوره کاهش محبوبیت، دوباره مورد توجه گیمرها قرار گرفته‌اند. این بازی‌ها در دوره رونق بازار ارزهای دیجیتال در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ با استقبال گسترده‌ای مواجه شدند، اما بعد از مدتی جذابیت اولیه خود را از دست دادند.

با این حال، گزارش اخیر پلتفرم کوین‌گکو (CoinGecko) نشان می‌دهد که صنعت بازی‌های غیرمتمرکز همچنان به رشد خود ادامه داده و در حال حاضر، به یک صنعت تقریبا ۱۶ میلیارد دلاری تبدیل شده است.

در این میان، بازی ماویا (Heroes of Mavia) یکی از بازی‌های NFT محور است که به گفته کارشناسان بازار، باید در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ آن ‌را زیر نظر داشت.

ماویا، یک بازی استراتژیک چندنفره است که توسط استودیوی اسکرایس (Skrice Studios) و بر بستر بلاکچین بیس (Base) ساخته شده است. این بازی به کاربران امکان ساخت پایگاه، آموزش ارتش، مبارزه با همسایگان و گسترش قلمرو خود را می‌دهد.

خرید سریع MAVIA!
با یک کلیک ماویا (MAVIA) را در ارزپلاس معامله کنید!


خرید MAVIA

بازیکنان در بازی ماویا می‌توانند انواع آیتم‌های درون بازی مانند زمین، تزئینات، مجسمه‌ها، سلاح‌ها و ابزارهای ساختمانی را به عنوان NFT ضرب کنند.

آنها همچنین می‌توانند با ساختن دیوارها، برج‌ها و تله‌ها، از پایگاه خود در برابر حملات رقبا محافظت نمایند. این بازی برای دستگاه‌های موبایل در دسترس است و می‌توان آن را از اپ استور و گوگل پلی استور دانلود کرد.

در زمان نگارش این خبر، قیمت ارز دیجیتال ماویا (MAVIA) با بیش از ۱۸ درصد افزایش نسبت به روز گذشته، در محدوده ۱.۴۳ دلار قرار دارد و ارزش بازار آن نیز ۵۴.۷۲ میلیون دلار است. حجم معاملات روزانه ماویا با رشدی ۱۳ درصدی به ۲۱.۰۴ میلیون دلار رسیده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

خروج از نسخه موبایل