سرور مجازی
رمز ارز

نات‌کوین از برنامه جدید خود رونمایی کرد: تقویت موج بعدی بازی‌های تلگرامی!

نات‌کوین از برنامه جدید خود رونمایی کرد: تقویت موج بعدی بازی‌های تلگرامی!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تیم توسعه‌دهنده نات کوین اعلام کرده که قصد دارد با همکاری هلیکا (Helika)، یک شرکت تحلیلی مبتنی بر هوش مصنوعی، یک انکوباتور یا شتاب‌دهنده برای موج بعدی بازی‌های تلگرامی ایجاد کند.

این همکاری بر روی توسعه مینی‌اپلیکیشن‌هایی متمرکز خواهد بود که در پیام‌رسان محبوب تلگرام و بر بستر شبکه بلاکچینی تون ایجاد می‌شوند.

این برنامه شتاب‌دهنده به توسعه‌دهندگان بازی‌ها کمک خواهد کرد تا به پایگاه کاربری بیش از ۹۰۰ میلیون نفری تلگرام دسترسی داشته باشند و به بازیکنان با ایردراپ رمزارز، پاداش بدهند.

نات کوین خود اولین مینی‌اپلیکیشن تلگرام بود که از این استراتژی استفاده کرد و به موفقیت‌های بزرگی دست یافت. بر اساس داده‌های بازار، در عرض چند هفته پس از راه‌اندازی، ارزش بازار توکن NOT از ۲ میلیارد دلار گذشت.

Ramzarzخرید سریع NOT!
با یک کلیک نات کوین (NOT) را در ارزپلاس معامله کنید!


خرید NOT

به دنبال انتشار خبر این موفقیت‌ها، پروژه‌های دیگری نیز معرفی شدند که از جمله شناخته‌شده‌ترین و محبوب‌ترین آنها می‌توان به همستر کامبت اشاره کرد. بازی کتیزن هم یکی دیگر از مینی‌اپلیکیشن‌های تلگرام است که اخیراً در بین کاربران محبوب شده است.

پروژه نات کوین از ماه‌ها قبل، حتی قبل از راه‌اندازی رسمی توکن NOT خود، برنامه‌ریزی کرده بود که از توسعه یک بازی فراتر برود و زیرساختی را طراحی کند که امکان ساخت برنامه‌های مشابه در تلگرام را فراهم نماید.

در همین راستا، یکی از توسعه‌دهندگان نات کوین قبلاً گفته بود:

ما می‌خواهیم آن را به نتفلیکس بازی‌های اجتماعی و وایرال تبدیل کنیم.

حال، همکاری با هلیکا می‌تواند نات کوین را یک قدم به این هدف نزدیک‌تر کند. هلیکا قبلاً با غول‌های بازی‌سازی یوبی‌سافت (Ubisoft) و یوگا لبز (Yuga Labs) نیز همکاری کرده بود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا