سرور مجازی
رمز ارز

دادگاه آمریکا کلیما را یک کالا معرفی کرد! منتظر اوج گرفتن قیمت KLIMA باشیم؟

دادگاه آمریکا کلیما را یک کالا معرفی کرد! منتظر اوج گرفتن قیمت KLIMA باشیم؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، در یک پرونده پانزی مرتبط با ارزهای دیجیتال، قاضی به نفع کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) ایالات متحده رای داده و دو آلت‌کوین کمتر شناخته‌ شده به نام‌های الیمپوس (OHM) و کلیما دائو (KLIMA) را به عنوان کالا یا کامودیتی معرفی کرده است.

طبق گزارش‌ها، سم ایکورتی (Sam Ikkurty)، فردی اهل ایالت اورگان، متهم به اجرای یک طرح پانزی ۱۲۰ میلیون دلاری بوده است.

در یک طرح پانزی، کلاهبرداران با دادن وعده‌های سود بالا، افراد را فریب می‌دهند. ایکورتی نیز با وعده بازدهی ثابت ۱۵ درصدی سالانه، قربانیان را برای سرمایه‌گذاری در دارایی‌های دیجیتال ترغیب می‌کرد. این دارایی‌ها شامل بیت‌کوین، اتریوم، الیمپوس و کلیما بودند.

Ramzarzخرید سریع KLIMA!
با یک کلیک کلیما دائو (KLIMA) را در ارزپلاس معامله کنید!


خرید KLIMA

کمیسیون معاملات آتی کالای آمریکا در این باره گفت:

این ارزهای مجازی در همان طبقه‌بندی کلی بیت‌کوین قرار می‌گیرند که معاملات آتی تنظیم شده برای آنها وجود دارد.

کلیما توکن حاکمیتی کلیما دائو (KlimaDAO) است، یک سازمان خودگردان غیرمتمرکز که به عنوان حل‌کننده مشکلات هماهنگی در امور مالی بخش آب و هوا شناخته می‌شود. الیمپوس هم توکن حاکمیتی الیمپوس دائو (OlympusDAO) است، سازمانی که هدف آن ایجاد یک ارز ذخیره غیرمتمرکز متعلق به جامعه است.

به دنبال انتشار این اخبار، قیمت کلیما با ۹.۰۸ درصد افزایش نسبت به روز گذشته به محدوده ۳.۵ دلار و حجم معاملات آن با افزایش چشمگیر ۱۱۰ درصدی به ۲.۳۵ میلیون دلار رسیده است.judge-calls-obscure-altcoins-ohm-klima-commodities-crypto-ponzi-cas

ایکورتی برای جلب اعتماد سرمایه‌گذاران، داستان موفقیت‌های قبلی خود را بازگو کرده و عملکرد واقعی صندوق خود را تحریف و کاهش ۹۸.۹۹ درصدی ارزش صندوق خود را به عمد از سرمایه‌گذارن برای چندین ماه مخفی کرده بود.

در واقع، وی به جای بازگرداندن سود به شرکت‌کنندگان، چیزی شبیه یک طرح پانزی را اجرا می‌کرد. دادگاه ایکورتی را به پرداخت بیش از ۸۳.۷ میلیون دلار برای جبران خسارت و ۳۶.۹ میلیون دلار استرداد وجوه محکوم کرد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا