سرور مجازی
رمز ارز

دسترسی فلر به ۷۰ بلاکچین و ۵۰ هزار برنامه غیرمتمرکز در پی ادغام با لیر زیرو!

دسترسی فلر به ۷۰ بلاکچین و ۵۰ هزار برنامه غیرمتمرکز در پی ادغام با لیر زیرو!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

فلر (Flare)، یک بلاکچین مبتنی بر داده، با نسخه ۲ پلتفرم پیام‌رسان بین زنجیره‌ای لیر زیرو (LayerZero V2) ادغام شده است. این ادغام باعث دسترسی فلر به حدود ۵۰ هزار اپلیکیشن غیرمتمرکز (DApp) می‌شود. علاوه بر این، شبکه‌های برتر لایه ۱ مانند سولانا و اتریوم و ۷۰ بلاکچین دیگر نیز در دسترس فلر قرار گرفته‌اند.

یکی از بنیان‌گذاران فلر به نام هوگو فیلیون (Hugo Philion)، بر این باور است که این حرکت باعث تسریع گسترش فلر و در نهایت، کمک به توسعه‌دهندگان برای ایجاد محصولات نوآورانه در حوزه بلاکچین خواهد شد.

لیر زیرو به‌عنوان یکی از برترین پروتکل‌های پیام‌رسانی بین زنجیره‌ای شناخته می‌شود. این پروتکل از زمان راه‌اندازی تاکنون، بیش از ۱۳۴ میلیون پیام بین زنجیره‌ای را تسهیل کرده و از پل زدن بیش از ۵۰ میلیارد دلار دارایی دیجیتال پشتیبانی کرده است.

Ramzarzخرید سریع FLR!
با یک کلیک فلر (FLR) را در ارزپلاس معامله کنید!


خرید FLR

قابل ذکر است که استارگیت فایننس (Stargate Finance)، یک پل بر بستر لیر زیرو، ماه گذشته، تقریبا ۸۰۰ میلیون دلار حجم تراکنش را ثبت کرد.

لیر زیرو از یک سیستم امنیتی ماژولار که شامل چندین شبکه تاییدکننده غیرمتمرکز (DVN) است، بهره می‌برد. این قابلیت به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا برای کاربران خود، تعادل مناسبی بین امنیت و کارآمد بودن برقرار کنند.

همچنین، این یکپارچه‌سازی این امکان را برای فلر فراهم می‌کند تا به‌عنوان یک شبکه تأییدکننده غیرمتمرکز امن در لیر زیرو ۲ عمل کند.

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، لیر زیرو اخیرا یک سیستم اثبات اهدا (Proof-of-Donation) را برای دریافت توکن بومی خود، ZRO، معرفی کرد. این سیستم به کاربران امکان می‌دهد با پرداخت کمک مالی ۰.۱۰ دلاری، توکن ZRO دریافت کنند.

کاربران می‌توانند با توکن‌های تتر، یو‌اس‌دی کوین و اتریوم، کمک‌های خود را پرداخت کنند. این کمک‌های مالی صرف حمایت از توسعه‌دهندگان اتریوم خواهد شد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا