سرور مجازی
رمز ارز

پیش‌بینی تداوم روند صعودی میم‌کوین گوریل؛ هدف قیمت GORILLA کجاست؟

پیش‌بینی تداوم روند صعودی میم‌کوین گوریل؛ هدف قیمت GORILLA کجاست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت میم‌کوین گوریل (GORILLA) با افزایش چشمگیر ۱۱.۶ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته، به ۰.۰۰۳۷۷۲ دلار و ارزش بازار آن به ۳.۱۹ میلیون دلار رسیده است.

همچنین، حجم معاملات آن طی این مدت با جهش ۷۳۹ درصدی به ۳.۴ میلیون دلار افزایش یافته است.

قیمت این ارز دیجیتال با ثبت کف‌های بالاتر به مرور در حال بهبود است و تنها طی یک هفته با رشدی ۱۱ درصدی از ۰.۰۰۳۳ دلار به ۰.۰۰۴ دلار رسیده است.

Ramzarzخرید سریع GORILLA!
معاملات سریع ارز گوریل در ارزپلاس !


خرید GORILLA

با این حال، روند ماهانه آن، افتی ۲۵ درصدی را نشان می‌دهد. در حال حاضر، خریداران در صدد تغییر این روند هستند و می‌خواهند با افزایش فشار خرید، قیمت را به سطوح بالاتری برسانند.gorilla-price-prediction-as-recovery-patterns-emerge-run-to-0-1-imminen

نزدیک‌ترین مقاومت مهم در مسیر صعود قیمت، سطح ۰.۰۰۵ دلار است که غلبه بر آن می‌تواند موجب رسیدن قیمت به ۰.۰۰۸ دلار و در ادامه و تا پایان ماه جولای، به ۰.۱ دلار شود. در صورت ادامه رالی، هدف بعدی قیمت ۱ دلار خواهد بود.

در مقابل، افزایش احساسات نزولی ممکن است قیمت گوریل را تا سطح حمایت ۰.۰۰۳۸ دلار کاهش دهد. از دست رفتن حمایت‌های ۰.۰۰۳۵ و ۰.۰۰۳ دلار به معنی شروع روند نزولی خواهد بود.

در این میان، وضعیت اندیکاتورهای تکنیکال در چارت روزانه گوریل نشان‌دهنده تلاش این ارز دیجیتال برای بازیابی شتاب صعودی است.

اندیکاتور مکدی (MACD) سیگنالی نسبتا صعودی صادر کرده است. خط مکدی (آبی) به تازگی خط سیگنال (نارنجی) را به صورت صعودی قطع نموده که از احتمال ادامه روند صعودی حکایت دارد. gorilla-price-prediction-as-recovery-patterns-emerge-run-to-0-1-imminen

شاخص قدرت نسبی (RSI) هم در سطح ۵۱ قرار دارد که سیگنالی نسبتاً خنثی است و نشان می‌دهد که وقوع هر دو روند نزولی و صعودی در آینده محتمل است.

از طرفی، اندیکاتور نوسانگر مهیب (AO) که در حال حاضر روی ۰.۰۰۰۳۳۸ قرار دارد، از قرمز به سبز تغییر وضعیت داده که نشان‌دهنده افزایش احتمال حرکت صعودی است.

در همین حال، اسیلاتور کلینگر (Klinger Oscillator) نیز از افزایش فعالیت‌های معاملاتی حکایت دارد. این موضوع نیز به نوبه خود بر حرکات آتی قیمت تأثیر‌گذار خواهد بود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا