سرور مجازی
رمز ارز

مانترا در حال توکنیزه کردن ۵۰۰ میلیون دلار از املاک دبی! منتظر صعود قیمت OM باشیم؟

مانترا در حال توکنیزه کردن ۵۰۰ میلیون دلار از املاک دبی! منتظر صعود قیمت OM باشیم؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پروژه بلاکچینی مانترا که بر بازار خاورمیانه تمرکز دارد، قرار است ۵۰۰ میلیون دلار از دارایی‌های گروه سازنده املاک و مستغلات مگ (MAG) در دبی را توکنیزه کند.

طبق گزارش‌ها، توکنیزه کردن دارایی‌های این گروه در چند مرحله انجام خواهد شد که مرحله اول شامل یک پروژه مسکونی به نام کتورا رزرو (Keturah Reserve) و یک عمارت مجلل ۷۵ میلیون دلاری در مجموعه ریتز کارلتون در دبی است.

سرمایه‌گذاران در این پروژه از طریق استیبل‌کوین‌ها و توکن مانترا (OM) سود کسب خواهند کرد. انتظار می‌رود که آنها از طریق استیبل‌کوین‌ها بازده ۸ درصدی دریافت کنند و همچنین، توکن‌های مانترا اضافی به آنها اعطا شود. با این حال، هنوز دو شرکت در حال مذاکره برای تعیین جزئیات دقیق این پروژه و پاداش‌ها هستند.

توکنیزه کردن دارایی‌های دنیای واقعی (RWA) یکی از کاربردهای جدید ارزهای دیجیتال و بلاکچین است که مورد توجه شرکت‌های بزرگ قرار گرفته است. هرچند این روند در حال حاضر از حمایت برخی صنایع و شرکت‌های سنتی برخوردار است، اما تحلیلگران معتقدند پذیرش گسترده آن زمان‌بر خواهد بود.

Ramzarzخرید سریع OM!
با یک کلیک مانترا (OM) را در ارزپلاس معامله کنید!


خرید OM

شرکت مشاوره‌ای مک‌کینزی (McKinsey) اخیرا در سناریویی خوش‌بینانه پیش‌بینی کرده که ارزش بازار دارایی‌های توکنیزه شده تا سال ۲۰۳۰ به ۴ تریلیون دلار خواهد رسید. با وجود این پتانسیل بالا، کارشناسان هشدار می‌دهند که پذیرش انبوه RWAها همچنان با موانعی روبرو است.

تیم مانترا پیش از این و در ماه مارس، ۱۱ میلیون دلار سرمایه برای توکنیزه کردن دارایی‌های دنیای واقعی جمع‌آوری کرده بود. این تیم همچنین در حال حاضر مراحل نهایی اخذ مجوز از تنظیم‌کننده رمزارزی دوبی (VARA) را طی می‌کند.

در زمان نگارش این خبر، قیمت ارز دیجیتال مانترا با ۵.۲۶ درصد افزایش نسبت به روز گذشته، در محدوده ۰.۸۶۵۵ دلار قرار دارد. ارزش بازار این رمزارز ۷۱۸.۹۲ میلیون دلار است و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن با حدود ۳۳ درصد افزایش به بیش از ۲۳ میلیون دلار رسیده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا