سرور مجازی
رمز ارز

ماجرای تریدر خوش‌شانسی که با خرید و فروش یک توکن جدید، در نیم ساعت میلیونر شد!

ماجرای تریدر خوش‌شانسی که با خرید و فروش یک توکن جدید، در نیم ساعت میلیونر شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

وضعیت بازار ارزهای دیجیتال در روزهای اخیر بهبود یافته و راه‌اندازی پروژه‌های جدید به سرمایه‌گذاران ماجراجو فرصت داده است تا شانس خود را برای کسب سود‌‌های هزار یا میلیون دلاری امتحان کنند.
در همین راستا، گزارش‌ها حاکی از آنند که در تاریخ ۱ جولای، یک معامله‌گر باهوش موفق شده‌ از چنین فرصتی برای کسب سود سریع بهره ببرد. وی ابتدا با استفاده از ۷۰ توکن سولانا (SOL) به ارزش کمتر از ۱۰ هزار دلار، ۸۲ میلیون ارز دیجیتال جدید بیکد (BAKED) را خریداری کرد. تنها ۳۰ دقیقه بعد، وی همه این توکن‌ها را در ازای دریافت ۲۱۵۸۱ توکن SOL (به ارزش بیش از ۳ میلیون دلار) فروخت و موفق شد سرمایه اولیه خود را بیش از ۳۰۰ برابر کند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

پلتفرم تحلیلی لوک‌آن‌چین (Lookonchain)، با ردیابی معاملات این تریدر به این نتیجه رسیده که وی از اعضای داخلی تیم پروژه بیکد نبوده؛ زیرا پیش از این در سه تلاش مشابه، ناموفق بوده است. همزمان با راه‌اندازی توکن BAKED، فعالیت‌های زیادی از سوی اعضای داخلی این پروژه مشاهده شده، اما معامله‌گر مذکور در بالا، جزئی از این افراد محسوب نمی‌شود.
طبق اعلام لوک‌آن‌چین، به نظر می‌رسد که ۱۵ آدرس از ۱۹ آدرس درگیر در معاملات اولیه از اعضای داخلی پروژه بوده‌اند. آنها سه روز قبل از راه‌اندازی BAKED، به صورت همزمان توکن‌های SOL استفاده شده برای خرید این ارز دیجیتال را از صرافی بیت‌گت (Bitget) خارج کردند.
در مجموع، تخمین زده می‌شود که کیف‌پول‌های توسعه‌دهندگان و اعضای داخلی پروژه ۷۸ درصد از کل موجودی در گردش BAKED را خریداری کرده‌اند و حتی پس از فروش‌های اخیر، همچنان حدود ۷۶ درصد از آن را در اختیار دارند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا