سرور مجازی
رمز ارز

اتحاد بایننس، تتر و تون کوین؛ استیبل کوین USDT در شبکه TON ادغام شد!

اتحاد بایننس، تتر و تون کوین؛ استیبل کوین USDT در شبکه TON ادغام شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

صرافی بایننس به طور رسمی از ادغام تتر (USDT) در شبکه تون‌ (TON) خبر داد. این ادغام به کاربران اجازه می‌دهد تا مستقیما تتر را روی بلاکچین تون واریز و برداشت کنند. بلاکچین تون که با تلگرام مرتبط است، به انجام تراکنش‌ها با سرعت بالا و کارمزد پایین شناخته می‌شود.

این ادغام یک قرارداد برد-برد برای بایننس و تون به شمار می‌رود. بایننس با اضافه کردن تتر که بزرگترین استیبل کوین جهان از نظر ارزش بازار است، خدمات بین زنجیره‌ای خود را تقویت می‌کند.

از طرف دیگر، ثبات و نقدینگی بالای تتر، می‌تواند ارزش قابل‌توجهی را به شبکه تون تزریق کند. همچنین، کاربران می‌توانند ضمن بهره‌مندی از مزایای شبکه تون، از تراکنش‌های آسان و مدیریت تتر لذت ببرند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

با وجود این ادغام مثبت، چالش‌هایی نیز برای شبکه تون وجود دارد. این ادغام در بحبوحه تغییرات قانونی پیش‌بینی شده در منطقه اقتصادی اروپا (EEA) صورت می‌گیرد.

تصمیم اخیر صرافی آپ‌هولد (Uphold) برای حذف چندین استیبل کوین از لیست خود، از جمله تتر، به دلیل قوانین اتحادیه اروپا در حوزه رمزارزها (MiCA)، از جمله چالش‌های پیش روی شبکه تون است.

در زمان نگارش این خبر، قیمت تون‌کوین با یک رشد بیش از ۶ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، در محدوده ۷.۶۳ دلار قرار دارد.jasmy-community-unite-over-possible-launch-of-jpyd-japanese-stablecoin-jasmycoin-charges-bullish

این افزایش قیمت توانسته ضررهای تون‌کوین در هفته گذشته را تا حد زیادی جبران کند. با این وجود، حجم معاملات ۲۴ ساعته این ارز دیجیتال با کاهش حدودا ۱۰ درصدی به ۲۰۷.۶۳ میلیون دلار رسیده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا