سرور مجازی
فناوری

دوربین بلک‌مجیک برای ویدیوهای غوطه‌ورکننده ویژن پرو اپل

دوربین بلک‌مجیک برای ویدیوهای غوطه‌ورکننده ویژن پرو اپل

در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل (WWDC) این شرکت اعلام کرد که با همکاری Blackmagic Design است تا تولید و ضبط ویدیوهای همه‌جانبه و غوظه‌ورکننده برای ویژن پرو آسان‌تر شود.
 
به گزارش دیتاسنتر من و به نقل از انگجت، شرکت بلک‌مجیک در حال حاضر در حال توسعه دوربینی است که به طور خاص برای ضبط فیلم‌های همه‌جانبه برای هدست واقعیت ترکیبی اپل طراحی شده است. این شرکت سازنده سینمای دیجیتال دوربین عرضه Blackmagic URSA Cine Immersive را در اکانت خود در ایکس اعلام کرد و با انتشار چند عکس از آن نمایی اجمالی ارائه کرد.
 
جزییات زیادی در مورد این دستگاه ارائه نشده است، جز اینکه این دستگاه «برای ضبط محتوا برای ویژن پرو اپل» با وضوح 8160 در 7200 به ازاء هر چشمی، و «16 استاپ محدوده دینامیکی برای محتوای سینمایی 90 فریم بر ثانیه استریوسکوپی غوطه‌ورکننده سه‌بعدی طراحی شده است».

 

دوربین بلک‌مجیک برای ویدیوهای غوطه‌ورکننده ویژن پرو اپل

بر اساس تصاویری که بلکمجیک در این پست خود منتشر کرده است، کاربران حتی می‌توانند این دوربین را به یک پهپاد ببندند تا فیلم‌برداری هوایی انجام دهد.
 
این شرکت امیدوار است که این دوربین را در اواخر سال 2024 عرضه کند، اگرچه قیمت دستگاه را اعلام نکرده است. در گذشته، بلک‌مجیک دوربینی را عرضه کرد که می‌توانست با کیفیت 12K با قیمت 9995 دلار فیلم‌برداری کند، که بسیار کمتر از قیمت سایر مدل‌های مشابه است. سال گذشته، این شرکت اولین مدل فول‌فریم خود را که می‌تواند با کیفیت 6K فیلم‌برداری کند با قیمت 2595 دلار رونمایی کرد.
 

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا