سرور مجازی
رمز ارز

رشد ۲۲ درصدی اینجکتیو در پی سوزاندن میلیون‌ها توکن INJ! قیمت تا کجا بالا می‌رود؟

رشد ۲۲ درصدی اینجکتیو در پی سوزاندن میلیون‌ها توکن INJ! قیمت تا کجا بالا می‌رود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت ارز دیجیتال اینجکتیو (INJ) پس از انتشار داده‌های تورم آمریکا (CPI) و سوزاندن بیش از ۶ میلیون توکن INJ، با افزایش ۲۲ درصدی روبرو شد و به محدوده ۳۲ دلار رسید. البته در زمان نگارش این خبر، قیمت این رمزارز عقب‌نشینی کرده و در محدوده ۳۰ دلاری معامله می‌شود.

افزایش قیمت اینجکتیو نشان‌دهنده احساسات مثبت بازار نسبت به این ارز دیجیتال است. در همین راستا، حجم معاملات ۲۴ ساعته این رمزارز با ۴۱.۴۹ درصد افزایش به ۳۳۷.۳۳ میلیون دلار رسیده که بیانگر تقاضای بالا برای خرید آن است.

در همین حال، ارزش بازار اینجکتیو با افزایش بیش از ۶ درصدی به ۲.۸۴ میلیارد دلار رسیده است.

Ramzarzخرید INJ فقط با 10 هزار تومان!
با یک کلیک INJ را در ارزپلاس معامله کنید!


خرید INJ

در حال حاضر اولین مقاومت پیش‌روی اینجکتیو سطح ۳۲ دلار است و عبور از این مقاومت روانی می‌تواند راه را برای افزایش بیشتر قیمت هموار کند. در مقابل و در صورت معکوس شدن روند نیز، می‌توان انتظار رسیدن قیمت به سطح حمایتی ۲۸ دلار را داشت.

از طرفی، اینجکتیو اخیرا از یک دوره تثبیت دو ماهه خارج شده است. در همین راستا، کاپیتان فایبیک (Captain Faibik)، تحلیلگر، با توجه به خروج از الگوی کنج نزولی، آینده صعودی را برای اینجکتیو پیش‌بینی کرده است.

هدف قیمتی تعیین‌شده در این تحلیل، سطح ۵۸.۵ دلار، یعنی ۱۲۷ درصد بالاتر از قیمت فعلی است.injective-inj-rises-22-as-burn-auction-surpasses-6-million-tokens

بر اساس داده‌های کوین‌گلس (CoinGlass)، حجم معاملات مشتقات اینجکتیو نیز ۱۸ درصد افزایش یافته و به ۹۰۳.۶۴ میلیوت دلار رسیده که نشان‌دهنده افزایش فعالیت و نقدینگی در بازار است. سود باز قراردادهای این رمزارز هم با افزایش ۳۲ درصدی، ورود سرمایه‌های جدید به بازار را تایید می‌کند.

برخی دیگر از تحلیلگران نیز معتقدند که قیمت این ارز دیجیتال می‌تواند تا دو برابر افزایش یابد. با توجه به نزدیک شدن قیمت به سطح مقاومت ۳۲ دلاری، نمودار یک روزه اینجکتیو هم چشم‌انداز صعودی آن را تایید می‌کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا