سرور مجازی
رمز ارز

پیش‌بینی یک چرخش صعودی برای اتنا؛ قیمت ENA دوباره به بالای ۱ دلار می‌رسد؟

پیش‌بینی یک چرخش صعودی برای اتنا؛ قیمت ENA دوباره به بالای ۱ دلار می‌رسد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت ارز دیجیتال اتنا (ENA) پس از ثبت بالاترین قیمت تاریخی خود یعنی ۱.۵۳ دلار در ۱۱ آوریل، وارد یک روند نزولی شده است. قیمت این توکن طی یک روند اصلاحی ۵۷ درصدی به محدوده ۰.۶۵ دلاری رسید.

با وجود این کاهش چشمگیر، ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در شبکه اتنا به بیش از ۳.۴ میلیارد دلار رسیده که نشانه‌ای از اعتماد بازار به این پروژه محسوب می‌شود.

علت اصلی افت قیمت اتنا را می‌توان روند نزولی کلی بازار و همچنین، عدم اطمینان حاکم بر بازار پیش از انتشار داده‌های تورمی آمریکا (CPI)، دانست. در این میان، گزارش‌ها حاکی از آنند که بزرگ‌ترین استیک‌کننده اتنا بخش قابل‌توجهی از دارایی‌های خود را با ضرر به فروش رسانده است.

Ramzarzخرید سریع ENA!
با یک کلیک اتنا (ENA) را در ارزپلاس معامله کنید!


خرید ENA

به گزارش‌ پلتفرم لوک‌آن‌چین (Lookonchain)، این فرد تمام ۲۳.۲۴ میلیون توکن اتنای خود را از استیک خارج کرده و ۱۹.۳۶ میلیون توکن معادل ۱۴.۱ میلیون دلار را با ضرر فروخته است.

در زمان نگارش این خبر، اتنا با ۱.۶۹ درصد افت روزانه در محدوده قیمتی ۰.۷۱ دلار معامله می‌شود. در صورت ادامه فشار فروش و حرکت نزولی بازار، قیمت این ارز دیجیتال ممکن است تا سطح حمایتی کلیدی ۰.۶۵ دلار سقوط کند و حتی به ۰.۵ دلار برسد.

برخی از تحلیلگران تکنیکال نیز چشم‌اندازی نزولی برای اتنا دارند؛ چرا که قیمت از میانگین‌های متحرک نمایی ۲۰ و ۵۰ روزه پایین‌تر رفته است. با این حال، کاهش شاخص میانگین جهت‌دار (ADX) می‌تواند نشانه‌ای از ورود احتمالی خریداران به بازار برای تثبیت قیمت باشد.ethena-price-prediction-is-3-4-billion-tvl-ena-back-to-

از طرفی، برخی از تحلیلگران نسبت به آینده اتنا خوش‌بین هستند. آنها به افزایش چشمگیر TVL این شبکه اشاره می‌کنند که نشان‌دهنده رشد استفاده از این پلتفرم و اعتماد جامعه به آن است.

این تحلیلگران معتقدند که احساسات مثبت و احتمال تشکیل الگوی کف دوقلو در نمودار قیمتی، می‌تواند به زودی باعث افزایش قیمت اتنا و حتی رسیدن آن به سطح ۱ دلار شود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا