سرور مجازی
رمز ارز

ماجرای لیکویید شدن وثیقه‌ وام‌های بنیانگذار کرو و سقوط ۴۰ درصدی قیمت CRV چیست؟

ماجرای لیکویید شدن وثیقه‌ وام‌های بنیانگذار کرو و سقوط ۴۰ درصدی قیمت CRV چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مایکل ایگوروف (Michael Egorov)، بنیانگذار پروتکل دیفای وام‌دهی و استقراض کرو فایننس، شاهد لیکویید شدن موقعیت‌های خود است.

بر اساس داده‌های بازار، قیمت CRV در طول هفته گذشته کاهشی بوده و از ۷ ژوئن، ۴۵ درصد کاهش یافته است. این موضوع، مشکلاتی را برای کسانی که از این توکن به عنوان وثیقه برای وام‌های دیفای خود استفاده می‌کردند، مانند بنیانگذار پلتفرم، ایجاد کرده است. پس از هک ۲۰ میلیون دلاری پروتکل وام‌دهی UwU در اوایل هفته نیز، فشار بیشتری بر پلتفرم کرو و قیمت توکن CRV وارد شد.

به گزارش پلتفرم اطلاعاتی آرخام (Arkham)، تا ۱۲ ژوئن، ایگوروف حدود ۹۶ میلیون دلار استیبل کوین، عمدتاً crvUSD کرو، در مقابل ۱۴۱ میلیون دلار CRV، در پنج حساب در پنج پروتکل، وام گرفته است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

ناظران و کارشناسان صنعت دیفای قبلاً در مورد تأثیرات احتمالی چنین بدهی بزرگی هشدار داده بودند. به گفته آنها، این بدهی و لیکویید شدن وثیقه‌‌ها، پیامدهای بزرگی برای کل بخش دیفای خواهد داشت، بنابراین انتظار برخی پولبک‌ها را داشته باشید.

به دنبال انتشار این اخبار، معامله‌گران در حال فروش توکن‌های CRV خود هستند. در همین راستا، کی یانگ جو، بنیانگذار شرکت کریپتوکوانت، در گزارش جدید خود اعلام کرده که موجودی CRV صرافی‌ها به بالاترین سطح تاریخی خود رسیده و در دو ساعت گذشته ۵۷ درصد افزایش یافته است.

در نتیجه این تحولات، قیمت توکن کرو امروز بیش از ۴۰ درصد کاهش یافته و به پایین‌ترین سطح تاریخی خود در ۰٫۲۲ دلار سقوط کرده است.

در زمان نگارش این خبر، توکن کرو بخش کوچکی از ضررهای خود را جبران کرده و در محدوده ۰٫۲۸ دلار معامله می‌شود.defi-token-crv-tanks-30-as-curve-finance-founder-gets-liquidated-

دیگر توکن‌های دیفای مانند جی‌ام‌ایکس (GMX) و فرکس شیر (FXS) نیز امروز با افت قیمت خود مواجه شده‌اند، اما نه به شدت توکن کرو.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا