سرور مجازی
رمز ارز

استیبل کوین ریپل، رقیب تتر، یک قدم به راه‌اندازی نزدیک‌تر شد!

استیبل کوین ریپل، رقیب تتر، یک قدم به راه‌اندازی نزدیک‌تر شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت پرداخت‌های بلاکچینی ریپل لبز گامی بزرگ در راستای تلاش‌هایش برای راه‌اندازی یک استیبل کوین برداشته است. ایمی یوشیکاوا، معاون بخش ابتکارات استراتژیک ریپل، با انتشار توییتی جدید اعلام کرده که استیبل کوین پیشنهادی این شرکت با نماد اختصاری RLUSD منتشر خواهد شد.

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، شرکت ریپل اولین بار در ماه آوریل اعلام کرد که قصد دارد یک استیبل کوین با پشتوانه دلار آمریکا راه‌اندازی کند.

راه‌اندازی این استیبل کوین برای ریپل می‌تواند بسیار مفید باشد؛ چراکه این شرکت یک سیستم پرداخت برای انجام تراکنش‌های بین‌المللی را مدیریت می‌کند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

در حال حاضر، ریپل لبز جزییات زیادی درباره استیبل کوین خود فاش نکرده است، به جز اینکه آن را در XRP Ledger، شبکه بلاکچین لایه اول خود منتشر خواهد کرد. تاریخ دقیق راه‌اندازی این استیبل کوین نیز هنوز مشخص نشده است؛ چرا که ریپل قصد دارد قبل از آن، تمام مجوزهای لازم را دریافت کند.

همان‌طور که می‌دانید، ریپل همچنان درگیر دعوای حقوقی خود با کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده بر سر فروش ارز دیجیتال XRP است. از این رو، این شرکت قصد دارد از تجربیات مشابه برای استیبل کوین خود اجتناب کند.

در زمان نگارش این خبر، ارزش بازار استیبل کوین‌ها در مجموع به بیش از ۱۶۲ میلیارد دلار می‌رسد و در این میان، تتر (USDT) با ارزش بازار ۱۱۲٫۴ میلیارد دلاری خود پیشتاز است.

به نظر می‌رسد که هدف ریپل از راه‌اندازی استیبل کوین خود، به چالش کشیدن سلطه و انحصار تتر در بازار گسترده‌تر استیبل کوین‌ها است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا