سرور مجازی
رمز ارز

صعود ادامه‌دار گیم‌استاپ با وجود ریزش بازار! حرکت بعدی قیمت GME چیست؟

صعود ادامه‌دار گیم‌استاپ با وجود ریزش بازار! حرکت بعدی قیمت GME چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت ارز دیجیتال گیم‌استاپ (GME) در حال افزایش است و به نظر می‌رسد قصد شکستن رکورد قبلی خود را دارد. افزایش قیمت این میم کوین همزمان با جهش قیمت سهام شرکت گیم‌استاپ در بورس نیویورک رخ داده که ارتباط بین این دو را تقویت می‌کند.

بر اساس داده‌های بازار، قیمت توکن GME در ۱۱ ژوئن با رشد ۴۸ درصدی به بالاترین سطح روزانه خود یعنی ۰.۰۲۲ دلار رسید، اما بعد از آن کمی کاهش یافت.

جالب توجه است که سهام گیم‌استاپ نیز در همان مدت، یک رشد ۲۲ درصدی را تجربه کرد. این اتفاق، سوالاتی را در مورد ارتباط احتمالی بین قیمت سهام و توکن گیم‌استاپ ایجاد کرده است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

با مقایسه نمودار قیمت توکن GME و سهام گیم‌استاپ، همبستگی و شباهت زیادی میان این دو مشاهده می‌شود. طبق گزارش‌ها، شرکت گیم‌استاپ دیروز ۷۵ میلیون سهام خود را به فروش رساند که منجر به افزایش ارزش سهام آن شد. به طور همزمان، قیمت توکن GME نیز افزایش یافت.gme-price-analysis-gamestop-price-surges-48-as-stock-counterpart-recovers

در این میان، تحلیلگران تکنیکال، الگوی قیمتی مثلث متقارن را برای توکن گیم‌استاپ شناسایی کرده‌اند. این الگو نشان‌دهنده تردید بازار برای حرکت به سمت بالا یا پایین است.

با این حال، با توجه به اینکه قیمت این رمزارز همچنان بالاتر از میانگین‌های متحرک ۵۰ و ۲۰۰ روزه قرار دارد، احتمال شکستن الگو به سمت بالا و ثبت رکورد جدید در محدوده ۰.۰۳۴ دلار بیشتر است.gme-price-analysis-gamestop-price-surges-48-as-stock-counterpart-recovers

همچنین، یکی از عوامل موثر بر قیمت توکن گیم‌استاپ، بازگشت رورینگ کیتی (Roaring Kitty) است، یک شخصیت تأثیرگذار در حوزه میم‌کوین‌ها که در سهام گیم‌استاپ نیز سرمایه‌گذاری کرده است. به همین دلیل، معامله‌گران این رمزارز تحرکات وی را به دقت زیر نظر دارند؛ چرا که ممکن است بر قیمت آن تأثیر بگذارد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا