سرور مجازی
رمز ارز

جهش ۳۰ درصدی سیناپس در یک روز! علت صعود SYN بر خلاف روند نزولی بازار چیست؟

جهش ۳۰ درصدی سیناپس در یک روز! علت صعود SYN بر خلاف روند نزولی بازار چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت ارز دیجیتال سیناپس (SYN) طی ۲۴ ساعت گذشته با رشد چشمگیر ۳۲ درصدی به ۰.۷۳ دلار و ارزش بازار آن به ۱۳۵.۵۴ میلیون دلار رسیده است.

همچنین حجم معاملات این رمزارز در این مدت با جهش خیره‌کننده ۴۴۲ درصدی به ۲۷.۶۷ میلیون دلار افزایش یافته است.synapse

سیناپس پروتکلی است که ارتباطات بین بلاکچینی ایمن را برای بسیاری از شبکه‌های بلاکچینی فراهم می‌کند و با تسهیل نقل و انتقالات دارایی‌ها، نقش پررنگی در اکوسیستم دیفای دارد.

کاربران می‌توانند با استفاده از پل سیناپس با کیف‌پول‌هایی مانند متامسک، کیف پول کوین‌بیس، ولت‌کانکت (WalletConnect) و کیف پول شبکه هوشمند بایننس تعامل داشته باشند.

Ramzarzخرید سریع SYN!
با یک کلیک سینپس (SYN) را در ارزپلاس معامله کنید!


خرید SYN

سیناپس همچنین به کاربران امکان می‌دهد دارایی‌های خود را مبادله و نقدینگی توکن‌های مورد نظر خود را تأمین کنند. از این رو، این پروژه گزینه خوبی برای علاقه‌مندان به حوزه دیفای به شمار می‌رود.

در این میان، تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال معتقدند که در حال نزدیک شدن به بازار صعودی آلتکوین‌ها هستیم و سیناپس نیز یکی از آلتکوین‌هایی است که می‌تواند سود زیادی را برای کاربران خود به ارمغان بیاورد.

این ارز دیجیتال اخیرا در صرافی BYDFi لیست شده که یکی از دلایل اصلی رشد قیمت آن به حساب می‌آید. از آن‌جایی که این صرافی پایگاه کاربر گسترده ای دارد، افزایش بیشتر قیمت توکن SYN دور از ذهن نیست.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا