سرور مجازی
رمز ارز

جزییات ایردراپ زی‌کی‌سینک منتشر شد! چه کسانی واجد شرایط دریافت توکن ZK هستند؟

جزییات ایردراپ زی‌کی‌سینک منتشر شد! چه کسانی واجد شرایط دریافت توکن ZK هستند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس گزارش‌های جدید منتشرشده، زی‌کی‌سینک (zkSync)، یکی از بلاکچین‌های لایه ۲ اتریوم، توکن بومی خود یعنی ZK را راه‌اندازی کرده و قصد دارد نزدیک به ۳.۶۸ میلیارد از آن‌ را طی هفته آینده عرضه کند.

تیم پروژه در ۱۱ ژوئن اعلام کرد که از هفته آینده، ۱۷.۵ درصد از مجموع موجودی ۲۱ میلیارد واحدی ZK را طی یک رویداد ایردراپ، میان ۶۹۵۲۳۲ کیف پول واجد شرایط توزیع خواهد کرد و توکن‌های باقی‌مانده به طرح‌ها، تیم توسعه‌دهنده، سرمایه‌گذاران و موارد دیگر، اختصاص خواهد یافت.

در این میان، حدود ۳.۲۷ میلیارد توکن (۸۹ درصد از حجم ایردراپ) به کاربران شبکه و مابقی به پروژه‌ها و جوامع بومی اختصاص داده خواهد شد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

بر اساس داده‌های بازار، قیمت توکن ZK در معاملات پیش از عرضه در صرافی‌های آئوو (Aevo) و پنکیک‌سواپ (PancakeSwap) تا ۰.۷۱ دلار افزایش یافته، به این معنی که ارزش بازار آن حدود ۱۴.۹۱ میلیارد دلار خواهد بود.

از جمله معیارهایی که برای واجد شرایط بودن جهت دریافت ایرداپ منتشر شده، می‌توان به داشتن یک کیف پول دارای تعامل با ده قرارداد هوشمند، تجارت ده توکن ERC-۲۰ و واریز نقدینگی به یک پروتکل دیفای (DeFi) اشاره کرد. لازم به ذکر است، ایردراپ واریزی به هر کیف پول، در بیشترین حالت ۱۰۰ هزار توکن خواهد بود.

یک سوم دیگر از کل موجودی توکن ZK، به میزان ۱۷.۲ درصد، برای تقسیم تقریباً یکنواخت بین سرمایه‌گذاران و ۱۶.۱ درصد دیگر برای تیم توسعه زی‌کی‌سینک متر لبز (zkSync Matter Labs) در نظر گرفته شده است.

طبق برنامه، این توکن‌ها بر خلاف توکن‌های دریافتی توسط اعضای جامعه، به مرور و از ژوئن ۲۰۲۵ تا ۲۰۲۸ آزاد خواهند شد.

فرایند ایردراپ زی‌کی‌سینک از هفته آینده آغاز خواهد شد و تا ۳ ژانویه سال آینده ادامه خواهد داشت. دریافت‌کنندگان می‌توانند بلافاصله در حاکمیت پروتکل‌ شرکت نمایند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا