سرور مجازی
رمز ارز

توجه ویژه کاربران شبکه‌های اجتماعی به کاردانو! چرا ADA دوباره محبوب شده؟

توجه ویژه کاربران شبکه‌های اجتماعی به کاردانو! چرا ADA دوباره محبوب شده؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس داده‌های ارائه‌شده توسط پلتفرم تحلیلی سنتیمنت (Santiment)، کاردانو (ADA) و بیت‌کوین (BTC) از نظر تعامل کاربران در رسانه‌های اجتماعی پیشتاز هستند.

چارلز هاسکینسون، خالق و هم‌بنیانگذار کاردانو اخیرا اعلام کرد‌ه که این شبکه اثبات سهام در آستانه اجرای هارد فورک چانگ (Chang) قرار دارد. به گفته هاسکینسون، این هارد فورک، مهم‌ترین به‌روزرسانی برای کاردانو و کل حوزه کریپتو محسوب می‌شود.

اعلام این خبر از سوی هاسکینسون باعث ایجاد تعامل شدید در رسانه‌های اجتماعی شد و اکثر کاربران، احساسات صعودی خود را در مورد آن ابراز کردند. با این حال، این هیجانات تأثیر چندانی در روند قیمت این ارز دیجیتال نداشته است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

قیمت کاردانو طی ۲۴ ساعت گذشته با کاهشی ۱.۷ درصدی به ۰.۴۳۱۶ دلار و ارزش بازار آن به ۱۵.۶ میلیارد دلار رسیده است.

در همین حال، بیت کوین نیز به دلیل عملکرد خود به شدت در شبکه‌های اجتماعی مورد بحث واقع شده است. هفته گذشته، این ارز دیجیتال در پی انتشار داده‌های مشاغل ایالات متحده از دستیابی به سطح ۷۲ هزار دلار باز ماند. در حال حاضر، قیمت بیت کوین با حدود ۳ درصد کاهش طی ۲۴ ساعت گذشته به ۶۷۴۶۷ دلار رسیده است.

یکی دیگر از دلایل افزایش بحث‌ها در مورد بیت‌ کوین، ثبت دومین کلوز (close) هفتگی بزرگ در طول تاریخ این ارز دیجیتال بود. طبق اعلام سنتیمنت، اغلب کاربران رسانه‌های اجتماعی در حال مقایسه ارزش بازار بیت کوین با شرکت‌های بزرگی مانند اپل هستند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا