سرور مجازی
رمز ارز

تحلیل تکنیکال نات‌کوین: احتمال صعود قیمت NOT به ۰٫۱ دلار وجود دارد؟

تحلیل تکنیکال نات‌کوین: احتمال صعود قیمت NOT به ۰٫۱ دلار وجود دارد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت ارز دیجیتال نات‌کوین (NOT) با جهشی ۴.۶۱ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، به ۰.۰۱۸۶ دلار رسیده است. ارزش بازار این رمزارز نیز با افزایش ۴.۴۰ درصدی به ۱.۹ میلیارد دلار رسیده و به این ترتیب، در جایگاه ۵۳ وب‌سایت کوین مارکت‌ کپ قرار گرفته است. حجم معاملات ۲۴ ساعته این ارز دیجیتال نیز با افزایش ۱۰.۶۴ درصدی در محدوده ۸۴۸.۶۲ میلیون دلار قرا دارد.
بر اساس داده‌های بازار، قیمت نات‌کوین در یک ماه گذشته، افزایشی بیش از ۲۸ درصد را تجربه کرده که نشان‌دهنده اعتماد بالای سرمایه‌گذاران است. افزایش اخیر قیمت این رمزارز پس از اعلام پذیرش ۴۰ میلیون کاربر و راه‌اندازی مشوق‌های جدید مانند طرح کاوش (Explore) برای کاربران جهت کسب درآمد غیرفعال، صورت گرفته است. در تاریخ ۹ ژوئن گزارش شد که کاوشگران از ۲۰ کمپین بیش از ۱.۵ میلیون دلار درآمد کسب کرده‌اند.

Ramzarzخرید سریع NOT!

طبق تحلیل تکنیکال، نات‌کوین با حرکت صعودی خود می‌تواند سطح مقاومتی ۰.۰۱۹ دلار را شکسته و در نهایت، به قیمت ۰.۱ دلار برسد. با این حال، عواملی مانند منفی شدن احساسات بازار می‌توانند ارزش نات‌کوین را به ۰.۰۱۸ دلار یا حتی پایین‌تر کاهش دهند.
شاخص‌های تکنیکال نیز وضعیتی ترکیبی را نشان می‌دهند که بر لزوم توجه به نوسانات بازار، تاکید می‌کند. شاخص قدرت نسبی (RSI) با عدد ۴۲.۶۸ وضعیتی خنثی را نشان می‌دهد. در اندیکاتور مکدی (MACD)، خط مکدی کمی پایین‌تر از خط سیگنال قرار دارد که بیانگر یک حرکت نزولی است. از طرفی، شاخص جریان پول چایکین (CMF) روی ۰.۰۴ قرار دارد که یک فشار خرید مثبت، اما ضعیف را نشان می‌دهد.
فلوکی محبوب‌تر از همیشه؛ تعداد هولدرهای FLOKI از مرز ۴۱۷ هزار نفر گذشت!

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا