سرور مجازی
رمز ارز

احتمال فروش توکن‌های دیفای توسط خالق ترون؛ قیمت کدام رمزارزها در خطر است؟

احتمال فروش توکن‌های دیفای توسط خالق ترون؛ قیمت کدام رمزارزها در خطر است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

جاستین سان، خالق ترون و شخصیت شناخته‌شده دنیای ارزهای دیجیتال، ممکن است قصد فروش توکن‌های دیفای (DeFi) خود به ارزش تقریبی ۲۱ میلیون دلار را داشته باشد. طبق گزارش شرکت تحلیلی اسپات‌آن‌چین (Spot On Chain)، او مجموعه‌ای از این توکن‌ها را به صرافی بایننس منتقل کرده است.
این جابجایی باعث ایجاد گمانه‌زنی‌هایی در مورد تصمیم سان برای فروش دارایی‌هایش شده است. جزئیات توکن‌های جابه‌جاشده از سه کیف پول او به شرح زیر است:
• ۹۳،۹۷۹ واحد آوه (AAVE) به ارزش تقریبی ۱۱.۲۶ میلیون دلار
• ۳۸۰۰ واحد میکر (MKR) به ارزش تقریبی ۹.۳ میلیون دلار
• ۴۱۷۸ واحد کامپاند (COMP) به ارزش تقریبی ۲۴۵ هزار دلار
• ۲۰۳،۶۲۳ واحد لیکوییتی (LQTY) به ارزش تقریبی ۲۱۷ هزار دلار
در صورت فروش این توکن‌ها، سود حاصل از فروش می‌تواند قابل توجه باشد. برآوردها حاکی از آنند که تنها سود فروش دو رمزارز آوه و میکر، حدود ۷ میلیون دلار است. اسپات‌آن‌چین جزئیاتی از تاریخچه معاملات کامپاند و لیکوییتی فاش نکرده است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

با این حال، واکنش بازار به این خبر ضعیف بوده و نوسانات قیمت این توکن‌ها اندک است. در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت آوه، میکر و لیکوییتی به ترتیب شاهد کاهش ۰.۵۷ درصدی، ۱.۵۳ درصدی و ۱.۲۹ درصدی بود و تنها قیمت کامپاند یک رشد ۱.۷۹ درصدی را تجربه کرده است.
احتمال فروش توکن‌های دیفای توسط خالق ترون؛ قیمت کدام رمزارزها در خطر است؟جاستین سان علاوه بر این توکن‌ها، دارایی‌های دیجیتال دیگری هم دارد. او پیش از این اعلام کرده بود که بیش از ۲۸ هزار بیت‌کوین به ارزش تقریبی ۱.۶ میلیارد دلار در اختیار دارد. همچنین، داده‌های دیگر نشان می‌دهند که ارزش دارایی‌های رمزارزی عمومی او از ۱.۰۸ میلیارد دلار فراتر می‌رود. این حجم از دارایی، سان را به یکی از ثروتمندترین افراد در حوزه ارزهای دیجیتال تبدیل کرده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا