سرور مجازی
رمز ارز

پیشروی میم‌کوین خواننده معروف در بازار! علت صعود قیمت توکن MOTHER چیست؟

پیشروی میم‌کوین خواننده معروف در بازار! علت صعود قیمت توکن MOTHER چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ایگی آزالیا (Iggy Azalea)، خواننده رپ معروف، با احیای شرکت مخابراتی خود به نام آن‌ریل موبایل (Unreal Mobile)، باعث افزایش ۳۰ درصدی قیمت میم کوین خود با نماد MOTHER شد.
پیشروی میم‌کوین خواننده معروف در بازار! علت صعود قیمت توکن MOTHER چیست؟برای کاربردی کردن توکن MOTHER، آزالیا اعلام کرده که شرکت آن‌ریل موبایل، این توکن و همچنین رمزارز سولانا را برای خرید گوشی و بسته‌های ماهانه تلفن همراه می‌پذیرد. این به‌روزرسانی با همکاری اسفیر لبز (Sphere Labs) انجام می‌شود که یک ارائه‌دهنده خدمات زیرساخت پرداخت است.
با وجود افزایش چشمگیر قیمت توکن MOTHER از زمان معرفی، اقدام جدید آزالیا با شک و تردید جامعه ارزهای دیجیتال روبرو شده است. برخی، آن‌ریل موبایل را با سرویس رقیب و مشهور، سولانا ساگا موبایل (Solana Saga Mobile) مقایسه کرده و تلاش‌های آزالیا را به سخره گرفته‌اند. با این حال، آزالیا در پاسخ اعلام کرده که آن‌ریل موبایل در درجه اول یک ارائه‌دهنده خدمات است و فروش تلفن همراه، اولویت اصلی آن محسوب نمی‌شود. از نمونه خدمات ارائه شده توسط آن‌ریل موبایل، می‌توان به بسته‌های رقابتی ۲۰ تا ۸۰ دلاری در ماه، بسته به میزان مصرف داده و انتخاب شبکه، اشاره کرد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

علاوه بر انتقادات جامعه، میم‌کوین‌های افراد مشهور همواره مورد انتقاد رهبران این صنعت بوده‌اند. دلیل این انتقادات، فقدان پشتوانه قابل توجه و ماهیت سطحی این توکن‌ها است. ویتالیک بوترین، از هم‌بنیانگذاران اتریوم، از جمله منتقدان سرسخت این نوع توکن‌ها است.
در این میان، آزالیا سعی کرده با دوری از جنجال‌های مالی دیگر افراد مشهور، اعتبار خود را حفظ کند. او هرگونه ارتباط با ساهیل آرورا (Sahil Arora) که متهم به فریب سرمایه‌گذاران است را تکذیب کرده است. او همچنین قول داده در صورت وقوع هرگونه کلاهبرداری راگ پول (rug pull) توسط سلبریتی‌های تازه وارد به حوزه رمزارز، بخشی از توکن‌های خود را بسوزاند.
با این حال، گزارش‌های شرکت تحلیلی بابل‌مپس (Bubblemaps) حاکی از آنند که برخی افراد داخلی پروژه MOTHER، حدود ۲۰ درصد از کل توکن‌ها را پیش از اعلام رسمی خریداری کرده و بعدا فروخته‌اند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا