سرور مجازی
رمز ارز

افزایش عجیب تقاضا برای بیت کوین؛ بیش از ۲۲ هزار BTC از صرافی‌ها خارج شد!

افزایش عجیب تقاضا برای بیت کوین؛ بیش از ۲۲ هزار BTC از صرافی‌ها خارج شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

طی چند هفته گذشته، مقدار قابل‌توجهی بیت کوین از صرافی‌های ارز دیجیتال خارج شده که از خروج احتمالی فروشندگان از بازار حکایت دارد.
به گزارش یکی از تحلیلگران تکنیکال به نام علی مارتینز، تقریباً 22،647 بیت کوین به ارزش 1.57 میلیارد دلار، در هفته گذشته از صرافی‌‌ها خارج شده است. معامله‌گران احتمالاً این کوین‌ها را با هدف ذخیره‌سازی از پلتفرم‌های معاملاتی خارج کرده‌اند که سیگنالی صعودی برای قیمت محسوب می‌شود.
در حال حاضر، قیمت بیت کوین تقریباً بدون تغییر نسبت به روز گذشته، در سطح 69346 دلار قرار گرفته است. قیمت این ارز دیجیتال که طی هفته گذشته از 70 هزار دلار فراتر رفته بود، روز جمعه در پی انتشار گزارش مشاغل ایالات متحده کاهش یافت.
برخی از کارشناسان نیز این کاهش قیمت را به کاهش ارزش سهام شرکت گیم‌استاپ نسبت می‌دهند. علی‌رغم کاهش قیمت بیت کوین، شاخص تسلط این ارز دیجیتال همچنان وضعیت مطلوبی دارد که نشان‌دهنده تداوم اعتماد سرمایه‌گذاران به آن است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

از طرفی، شاخص ترس و طمع بیت کوین با 1.28 درصد کاهش به حدود 77 رسیده، اما هنوز در منطقه «طمع» قرار دارد. شایان ذکر است که «طمع شدید» معمولاً آخرین مرحله از یک بازار گاوی است و به نظر می‌رسد که بیت‌کوین در حال حاضر در مسیر رسیدن به این سطح است.
هنوز مشخص نیست که بیت‌کوین‌های خارج‌شده از صرافی‌ها با چه نیتی برداشت شده‌اند و چه مقصدی داشته‌اند، اما باید توجه داشت که ذخایر بیت کوین شرکت‌های مدیریت سرمایه به میزان چشمگیری افزایش یافته است. در همین راستا، گزارش‌ها حاکی از آنند که از زمان راه‌اندازی ETF اسپات بیت کوین شرکت بلک‌راک (BlackRock)، موجودی آن به طور مداوم در حال افزایش بوده و تنها 5 ماه پس از راه‌اندازی این صندوق، دارایی آن به بیش از 300 هزار BTC رسیده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا