سرور مجازی
رمز ارز

گزینه انتقال وجوه بین حساب‌های بانکی و کیف پول‌های دیجیتال در راه تلگرام!

گزینه انتقال وجوه بین حساب‌های بانکی و کیف پول‌های دیجیتال در راه تلگرام!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

سفیر لبز (Sphere Labs)، یک شرکت توسعه راه‌حل‌های بلاکچینی که از فناوری سولانا استفاده می‌کند، افزونه جدیدی را برای تلگرام معرفی کرده که به کاربران امکان می‌دهد وجوه خود را به راحتی بین حساب‌های بانکی و کیف پول‌های دیجیتال انتقال دهند.

انتظار می‌رود این ویژگی جدید با گنجاندن خدمات بانکی در تلگرام، به کاربران این پلتفرم کمک کند تا پرداخت‌ها و دریافت‌های راحت‌تری داشته باشند.

این سرویس که طبق شنیده‌ها در ابتدا فقط برای گروهی از کاربران فعال خواهد شد، به ازای هر تراکنش ۰.۱ درصد کارمزد دریافت خواهد کرد. کاربران هدف اصلی این سرویس، مشتریان دارای حساب‌های بانکی در قالب دلار یا یورو در کشورهای تحریم‌نشده هستند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

اسفیر لبز به کاربران در مورد امنیت و اثربخشی این ویژگی جدید اطمینان خاطر داده و اعلام کرده که با استفاده از این سرویس، تراکنش‌های مالی سریع و یکپارچه‌ای را در محیط تلگرام تجربه خواهند کرد. گفتنی است، این سرویس در اواخر سال و با آغاز مرحله آزمایشی بتا، به صورت کامل در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

معرفی این سرویس در تلگرام، گامی در جهت بهبود ویژگی‌های مالی موجود در بستر این پیام‌رسان است.

تلگرام که یک پایگاه کاربری گسترده و رمزگذاری قوی‌ای دارد، یکی از جذاب‌ترین پلتفرم‌ها برای دسترسی به خدمات مختلف محسوب می‌شود و اخیرا جایگاه خود را در حوزه کریپتو و بلاکچین نیز تقویت کرده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا