سرور مجازی
رمز ارز

ادامه رکوردشکنی‌های پپه؛ تحلیلگران از احتمال رشد بیشتر قیمت می‌گویند!

ادامه رکوردشکنی‌های پپه؛ تحلیلگران از احتمال رشد بیشتر قیمت می‌گویند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت پپه (PEPE)، یک میم‌کوین مبتنی بر اتریوم، طی ۲۴ ساعت گذشته با ۲۷ درصد افزایش به بالاترین سطح تاریخی خود در ۰.۰۰۰۰۱۴۲۲ دلار رسید. این افزایش قیمت با خوش‌بینی نسبت به تایید احتمالی صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات اتریوم ایالات متحده مرتبط است.pepe-all-time-high-ethereum-etf-speculationتحلیلگران ارز دیجیتال بر این باورند که تایید ETFهای اسپات اتریوم می‌تواند تاثیر مثبتی بر قیمت اتریوم و به دنبال آن، بر قیمت سایر ارزهای دیجیتال مبتنی بر بلاکچین اتریوم، مانند پپه داشته باشد.

قیمت اتریوم طی دو روز گذشته با حدود ۲۳ درصد افزایش به قیمت ۳۷۸۵ دلار رسیده و این موضوع، بر رشد پپه نیز تاثیرگذار بوده است.

بر اساس داده‌های کوین مارکت‌کپ، قیمت فعلی پپه حدود ۰.۰۰۰۰۱۳۸۷ دلار است. در این میان، یک تحلیلگر ناشناس ارز دیجیتال با نام مستعار «Plazma» پیش‌بینی می‌کند که روند صعودی این ارز دیجیتال ادامه یابد، اما انتظار دوره‌های نوسانی کوتاه‌مدت را نیز دارد.

در همین حال، داده‌های پلتفرم تحلیلی کوین‌گلس (CoinGlass) نیز نشان می‌دهند که سود باز قراردادهای آتی پپه طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۰ درصد افزایش یافته و به ۱۷۲.۹۶ میلیون دلار رسیده است.

سود باز نشان‌دهنده ارزش کل قراردادهای آتی باز یک ارز دیجیتال است و افزایش آن، اعتماد بیشتر معامله‌گران برای ورود به موقعیت‌های آتی را نشان می‌دهد.

علاوه بر پپه، سایر میم‌ کوین‌ها نیز در هفته گذشته جهش‌های قیمتی قابل توجهی را تجربه کرده‌اند. برای مثال، قیمت بانک (BONK)، فلوکی (Floki) و بوم (BOOM) به ترتیب ۴۰ درصد، ۲۲ درصد و ۲۵ درصد افزایش یافته است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا