سرور مجازی
رمز ارز

خودنمایی آلت‌کوین‌های اتریومی در بازار نزولی؛ کدام توکن‌ها رشد بیشتری دارند؟

خودنمایی آلت‌کوین‌های اتریومی در بازار نزولی؛ کدام توکن‌ها رشد بیشتری دارند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازار ارز دیجیتال طی ۲۴ ساعت گذشته، نزولی جزئی را تجربه کرده است. با این حال، برخی از آلتکوین‌های مبتنی بر اتریوم با عملکرد چشمگیر خود در مقایسه با بیت کوین، توجهات را به خود جلب کرده‌اند. در ادامه به بررسی عملکرد قیمت این آلتکوین‌ها می‌پردازیم.

پندل (PENDLE)

قیمت پندل با رشدی ۳۰ درصدی طی هفته گذشته و صعودی ۸.۴ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته به ۵.۲۸ دلار رسیده است. همچنین، حجم معاملات و ارزش بازار این ارز دیجیتال به ترتیب ۱۲۷.۹ میلیون و ۸۱۳.۲ میلیون دلار گزارش شده است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

پندل پروتکلی است که امکان توکنیزه‌سازی و مبادله بازدهی آتی را فراهم می‌کند. این پروتکل با معرفی یک AMM (بازارساز خودکار) جدید، فرصت‌ها و گزینه‌های جدیدی را جهت ییلد‌فارمینگ به کاربران ارائه می‌نماید.

نوسیس (GNO)

نوسیس نیز یکی از آلتکوین‌های اتریوم محسوب می‌شود که عملکرد چشمگیری از خود به نمایش گذاشته است. قیمت این توکن که در حال حاضر ۳۰۷.۸۳ دلار است، در ۲۴ ساعت و هفته گذشته به ترتیب ۳.۲۳ و ۵.۹۶ درصد افزایش یافته است. همچنین، حجم معاملات و ارزش بازار این ارز دیجیتال به ترتیب ۱۹.۳۴ میلیون و ۷۹۲.۵۷ میلیون دلار گزارش شده است.

نوسیس بر ایجاد زیرساخت غیرمتمرکز برای اکوسیستم اتریوم متمرکز شده است. این شرکت که در سال ۲۰۱۵ تأسیس شد، در ابتدا بر بازارهای پیش‌بینی متمرکز بود، اما در ادامه خدمات خود را به ایجاد زیرساخت‌های پشتیبانی مانند نوسیس سیف (Gnosis Safe) گسترش داد.

افزایش قیمت اخیر GNO را می‌توان به راه‌اندازی رابط کاربری واریز و برداشت به‌روز شده آن نسبت داد. این رابط جدید شامل ویژگی‌هایی مانند عملکرد برداشت خودکار و پشتیبانی گسترده از کیف‌پول‌های اضافی از جمله ولت‌کانکت (WalletConnect) و کوین‌بیس (Coinbase) است.

چین‌لینک (LINK)

قیمت چین‌لینک در ۲۴ ساعت و هفته گذشته به ترتیب ۱.۳ و ۲۳.۳ درصد رشد داشته است. این ارز دیجیتال دارای ارزش بازار ۹.۹ میلیارد دلاری و حجم معاملات ۷۳۸.۹ میلیون دلاری است.

چین‌لینک یک پلتفرم بلاکچینی است که قراردادهای هوشمند را از طریق یک شبکه اوراکل غیرمتمرکز به منابع داده خارجی، رویدادها و روش‌های پرداخت متصل می‌کند و با ارائه اطلاعات خارج از بلاکچین، اجرای قراردادهای هوشمند پیچیده را امکان‌پذیر می‌سازد.

این پروتکل توسط یک جامعه متن باز از ارائه‌دهندگان داده، اپراتورهای گره‌ها، توسعه‌دهندگان، محققان و حسابرسان پشتیبانی می‌شود و مشارکت غیرمتمرکز را برای همه کاربران شبکه تضمین می‌کند.

این بلاکچین اخیرا طی همکاری با چندین بانک بزرگ ایالات متحده، بزرگ‌ترین سیستم تسویه حساب در جهان به نام DTCC را راه‌اندازی کرده است. هدف این برنامه آزمایشی، تقویت برنامه توکنیزه‌سازی وجوه مالی سنتی عنوان شده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا