سرور مجازی
رمز ارز

نهنگ‌ها در حال تخلیه هزاران اتریوم به بازار! نوسانات شدید قیمت در راه است؟

نهنگ‌ها در حال تخلیه هزاران اتریوم به بازار! نوسانات شدید قیمت در راه است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در بحبوحه رکود بازار و با نزدیک شدن به موعد مقرر برای تصمیم‌گیری کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در مورد ETFهای اسپات اتریوم، نهنگ‌های بزرگ در حال ذخایر ETH خود به بازار هستند.

به گزارش پلتفرم تحلیلی Spot On Chain، یک نهنگ با آدرس کیف پول ۰x۷f۱، امروز ۲۰ می، ۱۵ هزار اتریوم به ارزش تقریبی ۴۶ میلیون دلار را به صرافی کراکن واریز کرده است. طبق گزارش‌ها، این اولین باری است که این نهنگ چنین رقم هنگفتی را به صرافی کراکن منتقل می‌کند.

تیم Spot On Chain در ادامه اشاره کرده که کل سود این نهنگ از اتریوم، ۸۶٫۷ درصد یا حدود ۱۷۲٫۴ میلیون دلار تخمین زده می‌شود. با وجود انتقال اخیر، نهنگ مذکور همچنان ۱۰۵،۸۷۴ اتریوم، به ارزش تقریبی ۳۲۷ میلیون دلار در اختیار دارد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

این تحولات در حالی رخ می‌دهند که قیمت اتریوم نسبت به پایین‌ترین حد هفته گذشته بیش از ۹ درصد افزایش یافته و به نظر می‌رسد که نهنگ‌ها در حال برداشت سود خود هستند.

در همین راستا، گزارش‌ها حاکی از آنند که یک نهنگ دیگر با آدرس کیف پول ۰x۲ce نیز ۴،۱۵۳ اتریوم به ارزش حدود ۱۲٫۱۷ میلیون دلار را به صرافی کوین بیس منتقل کرده است.

همزمانی انجام این تراکنش‌ها با تصمیم‌گیری قریب‌الوقوع SEC در مورد ETFهای اسپات اتریوم، به گمانه‌زنی‌ها افزوده است. انتظار می‌رود که این کمیسیون در تاریخ ۲۳ می، تصمیم خود را در مورد ETF اسپات اتریوم شرکت ون‌اک (VanEck) اعلام کند.

در این میان، اریک بالچوناس، تحلیلگر ارشد بلومبرگ، احتمال تأیید ETFهای اسپات اتریوم را کمتر از ۳۵ درصد تخمین می‌زند.

حال، باید منتظر ماند و دید که اقدامات اخیر نهنگ‌ها و تصمیم SEC درباره ETF اسپات اتریوم، چه تأثیری بر قیمت این ارز دیجیتال خواهند گذاشت.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا