سرور مجازی
رمز ارز

خطر افت بیشتر قیمت در کمین ریپل! بهترین نقطه برای خرید در کف کجاست؟

خطر افت بیشتر قیمت در کمین ریپل! بهترین نقطه برای خرید در کف کجاست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت ریپل (XRP) در ۶ می به سقف ماهانه ۰.۵۶ دلار رسید، اما از آن زمان تاکنون ۹ درصد کاهش یافته است. این آلتکوین همچنان در خطر کاهش قیمت در کوتاه مدت قرار دارد، با این حال می‌توان آن را به عنوان فرصتی جهت ورود به بازار تفسیر کرد.

ریپل در حال حاضر پایین‌تر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA) خود و در محدوده ۰.۵۱ دلار معامله می‌شود. قیمت در ۱۳ می، به سبب افزایش فشار فروش، حمایت این میانگین متحرک کلیدی را از دست داد.

زمانی که قیمت یک دارایی به پایین‌تر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه می‌رسد، به این معنی است که ارزش آن کمتر از میانگین قیمت طی ۲۰ روز گذشته است. این موضوع یک سیگنال نزولی در نظر گرفته می‌شود.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

علاوه بر این، در اندیکاتور مکدی، خط مکدی (آبی) زیر خط سیگنال (نارنجی) و سطح صفر قرار گرفته است. این وضعیت، سیگنال نزولی دیگری است که فعالان بازار آن را نشانه‌ای برای خروج از پوزیشن‌های خرید و فروش دارایی می‌دانند.ripple-xrp-price-decline-buying-opportunity-

از طرفی، نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی (MVRV) ریپل که با استفاده از میانگین متحرک ۳۰ روزه و ۳۶۵ روزه به دست آمده، به ترتیب برابر منفی ۱.۳ و منفی ۹.۸ درصد است.

این ارقام نشان می‌دهند که اکنون زمان خوبی برای خرید دارایی محسوب می‌شود. زمانی که نسبت MVRV یک دارایی منفی می‌شود، بدین معنی است که قیمت کنونی از ارزش واقعی آن دارایی کمتر است.

علاوه بر این، فاندینگ ریت مثبت در بازار آتی XRP نشان می‌دهد که معامله‌گران با وجود عملکرد ضعیف قیمت، همچنان به حفظ پوزیشن‌های لانگ خود ادامه می‌دهند.

اگر XRP انباشت قابل‌توجهی را تجربه کند، گاوها ممکن است بتوانند قیمت را به بالای ۰.۵۳ دلار و به ۰.۵۷ دلار برسانند. با این حال، اگر روند نزولی فعلی شتاب بگیرد، قیمت ممکن است تا زیر ۰.۵ دلار کاهش یابد و به ۰.۴۴ دلار برسد.ripple-xrp-price-decline-b

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا