سرور مجازی
رمز ارز

افزایش ۵۸۰ درصدی نرخ شیباسوزی؛ روند قیمت SHIB بهبود می‌یابد؟

افزایش ۵۸۰ درصدی نرخ شیباسوزی؛ روند قیمت SHIB بهبود می‌یابد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت میم‌کوین شیبا اینو (SHIB) طی ۲۴ ساعت گذشته با کاهشی ۰.۸ درصدی به ۰.۰۰۰۰۲۳۹۵ دلار رسیده است. بر خلاف کاهش قیمت، حجم معاملات آن در مدت مشابه با جهشی ۸ درصدی به ۳۶۱.۹ میلیون دلار افزایش یافته است.

در حال حاضر، ارزش بازار این میم‌کوین ۱۴.۱ میلیارد دلار است که آن را در رتبه یازدهم برترین ارزهای دیجیتال قرار داده است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

طی هفته گذشته، قیمت شیبا اینو بین سطوح ۰.۰۰۰۰۲۴ دلار و ۰.۰۰۰۰۲۳ دلار نوسان زیادی داشت و هم کاهش و هم افزایش را تجربه کرد. در مجموع، قیمت این رمزارز نسبت به هفته گذشته تنها ۰.۵ درصد افزایش یافته است.shiba-inu-coin-price-forecast-amid-skyrocketing-burn-rate-0-00005-shib-before-jun

طبق اعلام پلتفرم شیب‌برن (Shibburn)، نرخ توکن‌سوزی شیبا، امروز حدود ۵۷۹ درصد افزایش یافته و بیش از ۹.۸۳ میلیون توکن طی تراکنش‌های مختلف سوزانده شده است.

قیمت شیبا در حال حاضر در سطح ۰.۰۰۰۰۲۵ دلار با مقاومتی جدی روبرو است. غلبه بر این مقاومت می‌تواند قیمت را به ۰.۰۰۰۰۲۶ دلار و سپس، به ۰.۰۰۰۰۳ دلار برساند. در مقابل، در صورت ادامه نزول، قیمت تا سطح حمایت ۰.۰۰۰۰۲۳ دلار کاهش خواهد یافت.

اندیکاتورهای تکنیکال در چارت روزانه، سیگنال‌های متفاوتی را ارائه کرده‌اند. شاخص قدرت نسبی (RSI) نزدیک به سطح ۵۰ قرار دارد که منطقه‌ای خنثی محسوب می‌شود.

در اندیکاتور مکدی نیز خط مکدی در سطح ۰.۰۰۰۰۰۰۲۰ و خط سیگنال در سطح منفی ۰.۰۰۰۰۰۰۰۹ قرار گرفته‌اند. هیستوگرام مکدی نیز عدد ۰.۰۰۰۰۰۰۲۹ را نشان می‌دهد.

شاخص میانگین جهت‌دار (ADX) نیز در سطح ۱۳.۸۴ قرار دارد که نشان‌دهنده روند ضعیف در بازار است. همچنین مقدار اندیکاتور نوسانگر مهیب (AO) برابر با ۰.۰۰۰۰۰۰۴۴ گزارش شده که از شرایط نزولی بازار حکایت دارد.shiba-inu-coin-price-forec

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا