نماد سایت مجله خبری دیتاسنتر من

خداحافظی با ارز فیات؛ اندرو تیت ۱۰۰ میلیون دلار بیت کوین می‌خرد!

خداحافظی با ارز فیات؛ اندرو تیت ۱۰۰ میلیون دلار بیت کوین می‌خرد!

خداحافظی با ارز فیات؛ اندرو تیت ۱۰۰ میلیون دلار بیت کوین می‌خرد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اندرو تیت (Andrew Tate)، شخصیت رسانه‌ای معروف و کیک بوکسور حرفه‌ای سابق، در اظهارات اخیر خود اعلام کرده که بیت کوین (BTC) تنها گزینه پولی قابل‌قبول برای سرمایه‌گذاری است. مدت اندکی پس از بیان این اظهارات، تیت اعلام کرد که به طور کامل پول فیات را کنار می‌گذارد و بیش از ۱۰۰ میلیون دلار بیت کوین می‌خرد.
تیت با انتشار توییتی، ناامیدی خود را از بانک‌های سنتی، شیوه‌های مالی و طرح‌های کلاه‌بردارانه آنها ابراز و اعلام کرده که قصد دارد به طور کامل از بازار ارز فیات به بازار بیت‌ کوین مهاجرت کند. البته او در ادامه توضیح داده که در حال حاضر نیز، بیشتر از ارز فیات، کریپتو دارد.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

تیت به ‌عنوان یکی از طرفداران بزرگ امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) شناخته می‌شود. در اواخر ماه آوریل، او پایان دلار ایالات متحده به همراه املاک و مستغلات و بسیاری از سرمایه‌گذاری‌های دیگر را اعلام کرد. به گفته تیت، دولت‌ها می‌توانند این دارایی‌ها را از دارندگان آنها بگیرند. از این رو، بیت کوین به عنوان تنها گزینه قابل‌قبول باقی می‌ماند.
این کیک بوکسور سابق ادعا کرده که در طول دوره صعودی قبلی، حدود ۸۵ میلیون دلار از بخش دیفای درآمد داشته است. او همچنین گفته که اولین بیت کوین خود را در سال ۲۰۱۸ خریده و از آن زمان تاکنون، هر هفته مقداری از این ارز دیجیتال را خریداری کرده است (یعنی حتی زمانی که در رومانی در زندان بود).

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

خروج از نسخه موبایل